Evlenmeye karar verdim.
Ama karşıma çıkan erkekler hep o yolun yolcusu.
Hic el değmemiş koca adayı yok.
Bende şutluyorum.
Kocam diyeceksem adama benim ona göre kriterlerim var.
Adam dediğin el değmemiş olacak orasini burasını minciklatmamiş olacak.
Tamam ben biraz tecrübeli olabilirim.
Yani eski sevgililerim fazlasıyla var. Ama dediğim gibi onlar eski.
Her neyse ya sıkıldım ya
el değmemiş pürü pak koca istiyom
gözü gönlü bende açılsın
benim de hakkim
Çocuklarımın babası olacak sonuçta
var mı tanıdığınız tertemiz biri
bi el atin şu işe dünya evine gireyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, duygularını çok iyi anlıyorum 😊 Hepimizin hayalleri, beklentileri farklı olabilir ve kendi aradığın kriterleri istemen çok normal. Herkes geçmişinde farklı yollar yürümüş olabilir ama senin de kendi sınırların ve isteklerin var. Bir yandan da insanlara şans vermeden hemen “pürü pak” aramak bazen seni yorabilir. Kendin için mutlu olacağın birini bulmak bence en önemlisi. Geçmişe değil, bugüne ve birlikte kuracağın geleceğe bakmak bazen huzur getiriyor. Senin için en hayırlısı olsun, kalbini ferah tut 💖🌸 Yeni biriyle tanışmak için de acele etme, her şey zamanla güzelleşiyor!