İsteseydi yapardı... neden bunu kabul edemiyoruz bir türlü?

Bunu kabullenelim artık isteseydi yapardı.

İsteseydi yapardı... neden bunu kabul edemiyoruz bir türlü?

burada denk geliyorum bazen böyle sorulara yazar mı, döner mi, affeder mi vs buyrun cevabı..

İsteseydi yapardı... neden bunu kabul edemiyoruz bir türlü?
Cevapla