Kapalı kadınlarla bırak sevgili olmayı arkadaşlık bile yapmak istememem kötü mü oluyor sonuçta bir şey demiyorum?

Onlar yokmuş gibi davranmak istiyorum yok yok anlaşamıyorum kızım olsa evlatlıktan reddedirim çocuğum öyle biri ile evlenmek istese yine evladım olmaz artık
Kapalı kadınlarla bırak sevgili olmayı arkadaşlık bile yapmak istememem kötü mü oluyor sonuçta bir şey demiyorum?
Cevapla