AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
138Cevap
Hayattaki en güzel duygu senin olan bişeyi karşılık beklemeden paylaşmaktır.
Karşılıksız sevmek (Bahsettiğim #Ay #yıldız sevgisi.)
hani çok sıkışırsın ya. kedi tutarsın dakikalarca. koşarak gelirsin eve. sınırları zorlarsın. eve gelirsin, koşarsın doğru tuvalete doğru ve inanılmaz bir rahatlama ;) işemek ne güzel bir şey :D
Oyle bir duygu yasamadim, ve kusursuz bir duygu yok bence cunku hepsinin yasattigi bir acı var
Küçükken izlediğim çizgifilimlerden aldigim haz hayatimin enn guzel duygusuydu. Ve o öyle kaldi.
Katılıyorum da herkes ayrı düşünceler vardır herkes bir değil 😊 en doğrusu. Güven o olmaza gerisi palavra.
sarışına tapmak en güzel duygu ama cidden gönülden tapmak böyle
anlatılmaz aşk sayılabilir gerçi ama aşkın bir tık üstü
Tabii ki zenci bir pilicle sabahlara kadar sevismek
Sevmek sevilmek , sevdiklerinin yanında olması ve en başta sağlıklı olmak
Huzur. ..
Mümkünse çift kişilik olanı
Daha da mumkunse ailecek olanı. ..
Ötesi hikaye. ..
Cıplak uyumak kesınlıkle sarılmak o narın kadın bedenıne
Karşılıklı iyi niyet birine iyilik yapmak karşındaki insana kendini hesaplamadan bırakabilmek
Vtec Gtiye 10 boy fark koysun benim icin en güzel duygu işde o andır :) saçma gelebilir
Para ama söyleyebilcen bir miktar degil her istedigini yapabilcen dusunsene :)
Bence de güven duygusu her türlü problemi çözer ancak günümüzde mumla aranır oldu
sevildiğini hissetmek o çok güzel bir şey güvende veriyo insana huzurda
ergenler için aşk
yetişkinler için mutluluk, huzur, güven bunlar en guzel duygulardır.
Aşkın üzerine gelen seks olabilir. Yaşa göre değişir
anneye sarılmak gibi güzel bişey var mı be en mutsuz oldugun anda sinirlendiğinde ya da ağladıgında anneye sarılmak her derde deva
Ölüm...
Hissizlik, kurtuluş, belki kavuşma ne bilim, herşeyin sonu işte.
Bence de güvendir, sağlık bireysel güven global dir.
Bence en güzel duygu atmden çekilen paranın dümdüz olması. Ve alışverişe çıkmak. 😄
Ahhaaha :)
Aşırı sıkıştığım an en yakın tuvalete gittiğimde dünyalar benim oluyor.
Mutlaka sekstir, eğer seks olmasaydı kimse bunu yapmazdı ve yapmasaydıda burada bunu konuşuyor olmazdık. Yani doğası gereği sekstir
görüş-nick uyumu...
Bunun materyalizmle alakası yok. Canlıların yaşamı ile ilgili bilgisi olan her insanın söyleyebileceği birşeydir bu. Eğer canlılar üremekten zevk almasalardı ve bu yüzdende üremeselerdi burada olmazdık. Bu kadar basit aslında
bu da hedonizmden ya da romantizmden son derece uzak bence materyalizme yakın bir görüş.
Evet materyalizme yakın bir sonuç fakat doğru olan bir sonuç. Tabiki biz normal canlı yaşamını biraz değiştirdiğimiz için bize tam olarak uyan birşey değil. Doğada erkek ile kadın yakınlaşmasının tek amacı üremek iken bazı insanlar karşı cinsle sekse ihtiyaç duymadan da sevebiliyor.
esasında bunu bilemeyiz. hayvanlar da karşı cinse karşı sevgi besleme durumu olabilir mi? ölen eşinin ardından yas tutan angut kuşları ve filler mesela. tamam dişi bir şempaze günde 15 erkek şempaze ile çiftleşebilir ama doğada da ölene kadar tek eşli olan canlılar var.
Tabiki doğru söylüyorsun. Doğadaki canlıların tümü keşfedilmedi daha. Böyle olan tek tür olduğumuzdan da şüpheliyim zaten. Canlıdan canlıya kişilikler büyük ölçüde değişebiliyorlar. Angut kuşu çok iyi bir örnek fakat karadul gibi cinsel birleşme sonrası eşini yiyen canlılarda var. Dediğim gibi canlılar dünyası çok değişik şeyleri içinde barındırıyor. Böyle olan tek tür değilizdir büyük ihtimalle
gonzales besledim. cinsel birleşme sonrası eşinden ayırmazsanız o da öldürür erkeği. ya da doğumdan sonra bebekleri yiyebilir. lakin bu hayvanın caniliğine değil yaşadığı psikofizyolojik süreçlere bağlanıyor bugün.
Sonuçta her ne olursa olsun seks kompleks canlılarda hatırı sayılabilecek kadar güzel bir duygudur. Olmasaydın olmazdık denebilecek tek şeydir dahada bu konu hakkında tartışmaya gerek yok herhalde :D
bilemedim. hayata aynı çerçeveden bakmıyoruz. cidden tartışmaya gerek yok o yüzden.
Sevildigini, ve bir öneminin olduğunu hissetmek bilmek
sevdiği insanın kollarında uyanmak
DUYGUSUZLUK.. en iyi duygu bu devirde..
oha aynı cevabı verdim:D
anne ve baba olmak aile olmak. :)
özgürlük ve güven duygusu
bir kaç kez konuştuğum kızın telefonda çıldırması :)
Huzur , huzurlu hissetmek.
Her şeyden önce Huzur ve Güven bence.
İyilik yaptığımda hissettiğim şey.
Ben sevmeyi seviyorum.
Aşk sevgi cinsel ilişkilerin dramatikleştirilmiş halidir kardeşim, aşk yalan tek gerçek seks
Bütün yolları kapatmışsın. Birde bize soruyorsun o yüzden siktirgit
Yaşamak.
Her şeye rağmen nefes alabilmek.
Toplumumuzda gitgide azalan bir duygu "insanlık"
bence hayattaki en güzel duygu sevmektir...
hayal kurmak umut ve annelik bence
Birisi tarafından sevilmek..
insanlardan uzak yerde yaşamak
Her şeyden en önemlisi " SADAKATTİR "
huzur mutluluk bence bu ikisi yeter :)
Bir gün ölüp son bulacağını bilme hissi
Adrenalin tabikide :D #dedeyesahipçıkalım
Bence anne sevgisidir. Kimse inkar etmesin.
Sıkıntısız nefes alıp vermenin yarattığı huzur..
Bence En Güzel Duygu Anne Olmaktır :)
Sevmek sevilmek aşk olarak bakmayın her açıdan
aşık oldugun kişiyle yürekten öpüşmek bence.
Temiz bir kalbe sahip olmak
açken en sevdiğin yemeği yemek
Halinden memnunsan bundan güzeli yoktur.
başarmışlık hissi kesinlikle.
Güvenebilmek. Aile. Sevgi. Sadakat ✌
anne babayı sevindirmek
Aşık olabilecegim kucuk bir sey
Eminim odur :)
saf temiz iyi kalpli :D
Basari, huzur, yalnizlik secemedim ama..