Komşumun durumuna çok üzülüyorum?

severek kaçarak evlenmişler ilkokula giden iki kızı 4 yaşında bir oğlu var maddi sıkıntıda var öncesinde kocası aldatmış bu durumu düzeltip telafide etmiyor şu an yapmıyorsa bile güven sarsıldı bir kere komşuma çok üzülüyorum elimden bir şey gelmediği içinde çok üzülüyorum adam bekar gibi yaşıyor eve yemek yemeğe 15.20 dakika en fazla yarım saat uğrayıp gidiyor ne pazarı var ne hafta içi ne gece ne gündüz ya işe gidiyor ya tarlaya yani biz öyle biliyoruz ailesiyle hiç ilgilenmiyor alıp karısını çocuklarını bir yere götürüp onlarla vakit geçirmiyor 3 çocukla mücadele veriyor birde burası kırsal bölge 6 dairelik binada tek ikimiz görüşüyoruz bir kaç ay sonra bende tasinacam burdan hepten yanlız kalacak çocuk okula başlayınca çalışıp ayrılmayı dusunuyor severek kaçarak evlenen insan neden evliliğini riske atar ki 😢😢
Komşumun durumuna çok üzülüyorum?
Cevapla