Yavru aslanım yapmaz öyle şey 😄
En yakın arkadaşınızın bir başkasıyla çok samimileştiğini görürseniz ne tepki verirsiniz? 🙂)

Yavru aslanım yapmaz öyle şey 😄
En yakın arkadaşınızın bir başkasıyla çok samimileştiğini görürseniz ne tepki verirsiniz? 🙂)

Arkadaşımın benden başka ''Samimi'' arkadaşları elbette olabilir. Lakin bu ''samimileştiği arkadaşları '' benimle geçireceği vakitlerin bile önüne geçiyorsa ( benimle de ciddi bir samimiyeti ve mazisi olduğunu düşünelim.) orada farklı şeylerin döndüğünü düşünmeye başlayabiliyorum. Tabii direkt soğuduğumu ve yanlış yaptığını doğrudan ya da dolaylı belli etmekten de çekinmem. İstemiyorsa da hayatında beni uzatmadan giderim.
Göremediğim için her zaman bu durumu bir şey yapamam. Sonuçta kendi ortamında samimi olacağı biri olabilir arkadaşsa. Sevgili değil eş değil bu sonuçta. 😃
Hiç umrumda olmaz, aksine mutlu olurum bundan. Ben şimdiye kadar bu konuda kimseyi Kıskanmadım. Ama beni kıskananlar, alenen yüzüme karşı söyleyenler, sırf bu yüzden aramızı bozanlar, araya nifah tohumu ekenler oldu. Ama kişi kendini biliyorsa, onun bunun söylediklerine inanmayacak kadar karakterli ise, karşı tarafa güveniyorsa bu ilişkide hiçbir şekilde bozulma olmaz
Kırılırım yalnız kaldığımızda da sorarım. Belki mantıklı bi açıklaması vardır ama benimde sevdiğim ya da seveceğim biri olabilir. Bendeki yerine, samimiyetimize bağlı
Ah canım, arkadaşlık böyle şeyler yüzünden bazen zorlayıcı olabiliyor ama emin ol samimiyet paylaşınca artar💖. Arkadaşının başka biriyle yakınlaşmasını görünce belki biraz kıskanabilirsin, bu çok normal 😊. Ben böyle bir durumda konuşmayı tercih ederim; hislerini paylaşınca hem rahatlıyorsun hem de yanlış anlamalar olmuyor. Arkadaşlıkta güven çok önemli, endişeni samimiyetle anlatırsan aranızdaki bağ güçlenir 🌻. Onun senin yerini almayacağını aklından çıkarma, herkesin hayatında farklı insanların yeri var 🌸!
Cevap
10Cevap
OLabilir benden başka arkadaşları da olacaktır elbette.
Aynı şeyleri oldu bence sebebini sonra kimi seçtiğini sordum cevap vermedi ardından ben zor bir durumda iken gelmedi onu seçti bence bir kez daha sormadım ve üğrladim
Had aşılmadığı sürece ufak tefek tripler atılabilir, laf falan sokulabilir ama sevimli bir noktada bırakılmalı. Herkes çizgisini yerini bilmeli.
Arkadaşım denilen şahıs, benden başkasıyla samimi olamaz mı? 🤔
Bu senin bildiğin arkadaşlıktan değil 😄 insan sevdiğini paylaşamazz
Sevgili desene şuna : ))
Heleneye aşık değilim maalesef, ama bazen erkek olsam da evlensem diyorum 😄
@helene1 evlilik teklifi aldın 😂
Yahu sen niye her defasında aşkımı etiket yapıyon shwhs adam zevk aliyo bundan 🤣
Dünya alem görsün ki, yürümesinler kadına 😂
@helene1 aranızı yapıyorum işte, bu insanlar nankör 😂
Hiç sorun etmem yeter ki benimle de iyi olsun
Olabilir de umursamamki öyle kıskançlık olmaz 😂
En yakın arkadaşım sevgilim hariç başkasıyla muhattap oluyorsa neden karışayım.:
Sinirlenirim özellikle benim sayemde tanıştığı kişiyle benden daha samimi oluyorsaa... 🙄🔪
Yapmam öyle şey benimle samimi olmaya çalışanın ağzına ıçarım asko
Öyle tiplere girmem samimi olabilir
Beni ilgilendirmez, olabilir.
azıcık üzer ya🥺
Bazen kıskanırım bende çok severse😀
Azck bozulurum sanki 🙂
Umursamam
Nasıl mesela
Nesini anlamadın?
En yakının artık başkasıyla kanka ayağında
Haydaaaaa kankalıkta da kıskanma mı olurrrr rahat bırak kankanı skskjsj
Kime neeeeeeee
Hahahhhahahhahahah
Eş mi
Arkadasim yok
Arkadaşıma söverim
Sinir olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?