Aile & Toplum Siz kimlerle aynı evi paylaşıyorsunuz? Rüyayenidengeldi Takip Et Master Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Memnun musunuz peki? Siz kimlerle aynı evi paylaşıyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Yardımcıbirisiiii Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 98% 1 yıl ablamla ve gqyet güzel bir hayatımız var her yönden 1 2 Yorumla Rüyayenidengeldi 1 yıl İyi anlaşıyorsanız iyiymiş Yorumla Yardımcıbirisiiii 1 yıl çok iyi anlașırız. her șeyimiz ortak. masraf olmasin diye iki yatak bile almadik beraber uyuyoruz Yorumla
Hgbcgehg Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 37% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 994 cevap paylaştı. Oğlumla… 3 5 Yorumla Rüyayenidengeldi 1 yıl Ne güzeel, Didişmeler başlamadıysa tabii :D Yorumla Hgbcgehg 1 yıl Bi ergenle yaşamak çok zor… Didişmek olsa keşke sadece… Yorumla Rüyayenidengeldi 1 yıl Ooo Ergen mi, Ömrüm kardeşimin arkasını toplamakla geçti yaevlat nasıl bilemem ama az olsa da anlarım Yorumla Hgbcgehg 1 yıl Bazen bi ormana bırakıp kaçasım geliyor ama tabiiki yapmıyorum… 🤣🤣🤣 Dötünü yidiğim çocuğum ergende olsa çok tatlı… Yorumla Rüyayenidengeldi 1 yıl Oooo fikirlere baak :Dben gibi delilik var herhalde serde :D Yorumla
Ceyhunn26 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 95% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 922 cevap paylaştı. Bekâr olduğum için, annem, babam ve abimle 1 0 Yorumla
u sinem23__ Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ailemle annem, kardeşim, babam, ben. 0 0 Yorumla
IntrovertBaşkanı Takip Et Bilge Yaş: 35 , eic 99% 1 yıl Kimseyle paylaşmıyorum kendi evim 0 0 Yorumla
Mukan34 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,9b cevap paylaştı. Ailenin geri kalan üyeleriyle 0 0 Yorumla
sarıdilber Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 973 cevap paylaştı. Ailemle 1 0 Yorumla
YektaYamacBoran Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Tekim şu an 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
ablamla ve gqyet güzel bir hayatımız var her yönden
İyi anlaşıyorsanız iyiymiş
çok iyi anlașırız. her șeyimiz ortak. masraf olmasin diye iki yatak bile almadik beraber uyuyoruz
.
Oğlumla…
Ne güzeel, Didişmeler başlamadıysa tabii :D
Bi ergenle yaşamak çok zor… Didişmek olsa keşke sadece…
Ooo Ergen mi, Ömrüm kardeşimin arkasını toplamakla geçti ya
evlat nasıl bilemem ama az olsa da anlarım
Bazen bi ormana bırakıp kaçasım geliyor ama tabiiki yapmıyorum… 🤣🤣🤣 Dötünü yidiğim çocuğum ergende olsa çok tatlı…
Oooo fikirlere baak :D
ben gibi delilik var herhalde serde :D
Bekâr olduğum için, annem, babam ve abimle
Ailemle annem, kardeşim, babam, ben.
Kimseyle paylaşmıyorum kendi evim
Ailenin geri kalan üyeleriyle
Annemm ve babamla
Ailemle
6 kedim ve annem
Tekim şu an
Sevgilim ve erkek arkadaşı
Kendimle