Güncellemeler
1 yıl
En güzeli yalnızlık mı dersiniz?
En guzeli yanlizlik
Demek ki yalnızsın :D
Keskeee anam gille yasiyom hala
Cevap
11Cevap
Annem ve 2 kardesim ile ayni evi paylasiyorum
Babam annem iki kardeşim ve sevgili şükufemle
Aile evindeyim 😒, arkadaşımla 1 1 ev 10/10 ortam kursam fena olmaz
Annem, babam, cadı kardeşim..
Cadı haa
Ailemle birlikteyim
ailemle🤍
Eşim
Aile apartı
tek başıma yaşıyorum
Kocam ve oğlumla
Kedim ve ben
Ailemle
Kalabalik
Yalnız yaşıyorum.
Yalnızım
Tek yaşıyorum.
Aile ile
Gıcık kardeşimle 🤣
Kardeşler hep gıcık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar