Günaydın okuyan olursa yorumda yazsın 😂😂kim sonuna kadar okudu merak etım açıkçası
dun bir kaç gün önce sorduğum soruya biri inanmadığını söyledi 😂 sonra bende yani ister inan ister inanma neyse kafamı yastığa koydum ve ondan sonraki olayları hatırladım
Sonra eve geldim ardından yine 1 2 ay içinede aynı binada bir kurs vardı yatılı Kuran'ın kursu babannem ve halam konuşup hoca beni ve iki kız kardeşimi de kabul eti bize bir kıyafet aldılar bir etek bir buluz bir hafta var ya da yok aşğı inip sabah çıkardık sonra yatılı kalın dediler kısa bir süre içinde babannem evini boşaltı artık ben yokum dedi siz burada kalıcaksınız babanız gelip alır sizi dedi bir süre kimse gelmedi sonra babam geldi hafta da bir 5 dk filan dururdu kapıda bizi görüp giderdi veya telefonla arar konuşurdu
Ardından bütün kiyafetlerimizi muhtaç birlerine vermişler 3 ay aynı kıyafetleri giydim her hafta bir kez yıkar aynılarını giyerdim ordaki ablalar kıyafetlerini bir kaç saat ödünç veriyordu burdaki yaşım 8 veya 9 sonra hala hatırlıyorum okul müdürü ve diğer kızlar para verip bize fiyat aldılar elbiseler aldılar
Kimsenin güzel hayatı yok kötü anılar var biliyorum ama...
Sonra ben Arapça konuşmaktan nefret ederdim hata Arap birini görsem nefretle bakardım Arap bir arkadaşım olmamasını istemezdim ve bu uzun yılar böyle kaldı Arapça bilsem bile bilmiyor muş gibi yapardım anlamıyorum derdim bu kimseye itraf etmediğim bir sır 😂😂😂
Ve öyle ki ben okul birincisi Arapçayı unutmaya başardım en sonunda sadece Türkçe konuşmayı biliyordum
O kursu çok sevdim her şey çok güzeldi hata babamın aldığı ev çok umrumda değildi kursa gitmek için heycanlanırdim ayda bir gün eve gelmeme rağmen o da 4 yıl sonrasından soz ediyorum bu arada sonra halamlar ve babannem böyle olmaz artık oraya gitmesinler dedi babama neymiş yanlış öğreniyor muşuz 😂😂😂 4 yıl sonra akılları başına gelmiş
Annemden de çok nefret ederdim bu hayata en çok nefret ettiğim tek kişi o yüzden küçükken o kadar kin ve öfke besledim ki şimdi bana ne yapsa birisi bana boş geliyor ve umrumda değil birine nefret besleyecek gücüm de enerjim de kalmadı
Bunları buraya yazdım birisi ile sohbet ediyor muşum gibi oluyor ve içim rahat ediyor çünkü konuşacak kimsem yok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer