Esim zaten dun morali bozuktu, annemle konustum ustune gitme diye.
Eşim ve annem sürekli tartışıyor ne yapmalıyım?
Esim zaten dun morali bozuktu, annemle konustum ustune gitme diye.
6 aydır evliyim. Esim surekli annemi bana sikayet ediyor, annem odamiza giriyor diyor, girsin ne olacak diyorum o zmnda bana daraliyor. Annem odaya girdiginde ne oluyor anlamiyor. Taraf tutmuyorum iki tarafida yumusatmaya calisiyorum. Mesela sabahlari esim kahvalti hazirlarken annem esime kiziyor surekli o zmn annemi uyariyorum kizin ustune gitme diye. Ama annem odamiza girdiginde ne oluyor anlamiyorum, esim annemden supheleniyormu, bir kere sadece gece uyurken geldi annem odaya o zmnda kapiyi calmisti onun disindada gormedim annemi. Ama bilmiyorum esim cok titiz sanirim bu konuda.
Bu durumu yasayanlar var mı.
Sen evlenmeseydin ayrı ev tutamicaksan annen yatak odana girip nasıl normal karşılarsin sen karın haklı anlaşamıyor farkındasın daha aynı yerde tutuyorsunuz bende anlaşamıyoruz benim evim ayrı olduğu halde erkek anneleri evlatları bı bırakmadı bekarken üstlerine asla düşmezler evlenince gelin kıskanır lar bende var bitane her boka karişan lanetin biri anneleriniz niye izin veriyorsunuz yuvanız bozulsun diyemi
Erkenden ayri eve cikicaz
Ciksaniz da annen rahat mı verir seni doldurup vazgeçirmek ister siz bu yetkiyi veriyorsunuz çünkü
Ben durumu anladim merak etmeyin. Yetkisi olmayan seylere karisirsa karsisinda dururum. Esim alttan aliyor diye annem usteliyor iyi anladim ben. İlerde annemin nasil doldurusa getireceginide kestirebiliyorum, o yuzden etki etmez bana. Esimi kotuler karalar camur atar falan anladim yani
Aferin darısı benim lanet olasıca eşimde
Aferinmi 😁
Esiniz oyle degilde zor degisir.
Ben annesiyle konuşmasin istiyorum
Oha niye. burada konusmamasi bisey degistirmez, esinizin bazi seylerin farkinda olduktan sonra istedigi kadar annesiyle konussada manipule olmaz.
Büyüler yaptıran bir insann annesi eşimin de oraya gitmesini istemiyorum
Aboooo allah korusun
Bişey yeme içme diyorum ona ondan
Siz kayiplara karisin kacin ordan jajdbd
Eşin odaya annenin girmesini saygısızlık olarak görüyor. Niyet önemli değil, bu onun sınırı. Sen ne var bunda dedikçe kendini değersiz hissediyor. Anneni kırmadan sınırı net çiz, yoksa evliliğin zarar görür.
Anladim kiskaniyor. Bu dogru degil.
Ya karı odanıza giriyor ne demek ne var bunda istersen karında sevişirken anan da sizi seyretsin
Ana kuzusu sen ağlarsın şimdi
Neden agliyim canim. Dogru olani yaptim
Ben halt etmeye yeni gelini ananın evinde oturttun
Annen eşini eve almadı ve sen o eve girdin ha tüküreyim senin erkekliğine
Eve girip girmedigime bakmadan esim dondu gitti biz kapidayken. Sonra ben annemle konustum biraz esimin yanina indim. Laflariniza da dikkat edin, hakaretin hicbir lüzumu yok.
Ne konuşuyorsun senin karını eve almayan insanlarla İnşallah karında seni tez zamanda boşar
İnsan dedigin annem, birde ben iki tarafada saygisizlik veya adaletsizlik yapmadan cozmeye calisiyorum.
Senin karını evine almıyor bırak ya adam değilsin ki seninle konuşmak boşuna İnşallah o karın da seni tez zamanda boşar oturursun ananın evinde anana doyarsın
Anam anam canım anam 😄
Sakin olun. Ben eşime doyamadim daha
Boş ver ne yapacaksın sen işi otur ananın evinde boşa gitsin
Sinir hastasisin sen
Senin gibi y***** ve onursuz olmaktan iyidir
Sen evlenirsen kaynanani yersin
Kaynanamın ne suçu var başında adam olmayan kocamı bir deşerim olur biter
Ayri eve ciktigimiz 2. Gun esimle kavga ettik zaten , sinirliydi bana ama mutluyduda. Beni cimciklerken , surat asarken gormen lazimdi o kadar tatliydiki, ama gulen yuzu 1 hafta surmedi annemle tartistilar iste tekrar. Ama artik gorusturmiyicem ikisinide. Ama ayri eve cikmak harbiden iyi , cok rahat, tedirginlik ve kaygi yok, daha ozgur
İnşallah en tez zamanda boşar seni
Gidip ananın evinde oturursun
Sen evlensen kocani yersin. Once bi sakin ol
Annem karını eve almıyor sen hala o evde kalıp annenle konuşuyorsun ve karınla oturdun eve geri dönüyorsun karın suratına tükürmedi mi şöyle mi
Ben annemle evde oturmadim , ayakustu konusup geri asagi indim. Esim neden yuzume tukursun ben bisey yapmadim sonucta. Yarin duzelir eşim dahada goturmem annemin evine. Sadece ilk eve ciktigimiz zaman iste gogsunde itip sen beni sevmiyorsun dedi naz falan yapti cok ama sonradan baktimki benden baya bi adim bekliyormus. Aramiz duzeldi yani
İyi bakalım
Oda senin gibi surekli zıt cikiyordu bana , ama ayri eve cikinca baktim icten ice nasil mutlu oldugunu farkettim.
Şimdi ayrı eve çıksan ne yazar evliliğimsin ilk zamanları en güzel mutlu zamanla ananın evinde geçmiş hiç utanmadın mı evlendiğin k***** ananın evine oturtmaya
Esimi ciddi konularda degilde boyle bazen i*neligine sinir etmeyi cok seviyom, boyle nazlaniyo tripleniyo surat asiyo, o kadar iyi ki. Hele birde gogsume ellerini carpip itmeye calismasi yokmu beni benden aliyo. Ama sen sinir hastasi ve kendinin farkinda olmayan bir insansin
Ha ha senin gibi sünepe silik olmaktan iyidir yarın bir gün birisi ver şu karını bir gece yatayım derse kolundan tutar götürürsün
Benden gucsuz varliklari ciddiye aliyor olsam , esim beni ittigi zaman bende onu iterdim opmek yerine. Simdi senin bu cumlenede ayni tepkiyi vericem.
Valla benim suratimi goren birisinin boyle bi istekte bulunacagini zannetmiyorum. d
Birde ben esimi maksimum goturecegim yer kolundan tutup babasinin evine goturmek olur.
Anan kapısından kovuyor ağzını açabiliyor musun bu mu senin erkekliğin
Yaw guzel kardesim bunu diyerek utandirmaya calisiyon beni. Senin icinde nasil bir yara varsa artik nasil bi kaynana travmasi varsa algılarin bozulmus. Keske normal insanlarla karsilassaydinda psikolojin bozulmasaydi be. Annem kapisindan kovmussa kovmus , ev annemin , anmem benide kovsa hakli , kendi evi cunku. Kovarsada tekrar gitmeyiz olur biter. Ne var bunda yani.
Çok şükür bekarım hayatıma senin gibi kendine erkek sanan hıyarlar girmedi çok şükür İnşallah karın da senden tez zamanda kurtulursun
Valla karım benle oyle mutluki , sen gorsen senin agzin sulanir o derece. İmrenisin , belkide kiskanir senin gibi biri
Sana gore hiyarim belki , senin ne olarak gordugun gram umrumda degil. Ben karimin adamiyim o yeterr
Ya ne demezsin bütün herkesin hayalidir karısını anasının evinde oturan pısırık erkek her kadını rüyasıdır
Allah aşkına ismini söyle de seni Taksim meydanına koyup hep beraber suratına tükürelim adam diye gezme
Ben ne yaptim kardesim manyakmisin
Anan gelip evi dağıtıyor ve sen hiç bir hap yiyemiyorsun aval aval bakıyorsun öyle mi puh senin suratına
Kardes sanal diye rahat rahat boyle hakaret etme. Reelde olsa kafa atardim sana ben
Senin şeyinden çıkaran ağzına sıçıyor tabii adam getirip seni karını başkalarının altına yatırsa ağzını açamayacak kadar karaktersiz değilsin
Karaktersizin tekisin
İsine bak
Addiii annem karını başkalarının altına yatırsa sesin çıkmaz
Hhahhsha enayi seni
Kimin enayi gibi onursuz olduğu belli
Niyetin iyi degil senin art niyetlisin. O yuzden yorum falan yazma benim soruma. Anneme laf etmemem ile senin yazdigin namussuzluklar ayni kefeye koyulacak seyler degil. Senin kuyruk acin var belli oldu. Zaten her cevabin toksik ve kiskirtma tartisma amacli. O yuzden burada bulunma
Yav he he anan geliyor evini dağıtıyor ağzını açabiliyor musun puh senin suratına erkek misin sen Evet tekrar diyorum ananın mama olup karını pazarlarsa yine sesin çıkmadı
Çıkmaz
Olm laf etmedigimi nerden biliyorsun , ayrica ikisi ayni seymi , biri namus meselesi biride degisik haset. Senin icinde kuyruk acisi var. Yazdiklarin daha cok seninle alakali. Toksik bir insansin , sanal olmasa mesela o dedigin gibi , lafla kalmaz senin kelleni vucudundan ayirirdim gorurdun , sanal diye rahat rahat icindeki kini kusuyorsun.
Kiskirtma amacindasin , bununda tek nedeni icinde kuyruk acisi var.
kimin kuyruk acısı olduğu belli anann seni yok sayıp gelip evini dağıtabiliyor huzurunu bozuyor karının ağzına tükürüyor Ya sen hala erkek olduğunu adam olduğunu iddia ediyorsun zavallısın önce cinsiyet değiştir karı ol Sana erkeklik yakışmıyor hoş harbi kadın da kendine o terbiyesizliği yaptırmaz da sana ancak nonoşluk yakışır
Yaw amacin hala kiskirtmak , seni birileri asagilayip kaliba sokmus belliki, git onlarla hesaplas , burada millete salca olma.
Sende yüzün kızarmasın onursuz onursuz yaşamaya devam et
Kiskirtmaya devam. İstedigin sey olmayinca alakasız bir seye kilif uydurup atiyorsun burya.
Annem habersiz evime geliyor bilsem zaten izin vermem bu bir
İkincisi annemin evime gelmesi ile karima baska bir adamin bulasmasi ve o adama bisey yapmama anlamini cikarman senin bu olayi benle alakali degilde kendinle alakali buldugunu gosterir. Yazma artik, sanaldaki ezik ve toksik insanlardan biktik , senin gibilerden yani.
Yav he he onursuzsun işte anan habersiz eve geliyor evini dağıtıyorum hiç bir sınırını çizemiyorum Bir erkek nasıl bu kadar onursuz olabiliyor merak ediyorum
Annemin ustune cok gitmiyorum ha birde benden degil esime saygisi yok. Normalde boyle degildi ama nasil gozu donmusse artik. Ha simdi annem diye cok ustune gitmiyorum diye baska bir erkek esime yalakalik falan yapabilir diyorsun , bende buna izin veririm. Gizli uye senin baban veya esin cokmu onursuzdu seni korumadimi hic , bu kin neden , bu kiskirtma neden , bu yazdiklarin gercekten benim sorumla alakali degil.
Annenin üstüne gitme aç ağzını Bir de sıçsın karını genel eve satın sen ağzını açma bu kadar onursuz olmayı nasıl beceriyorsun
Çok aptalmış bu karı hala boşamadı mı seni
Hayir canim bir akilli sensin hahah
Canım gerçekten zor bir süreçten geçiyorsun gibi hissediyorum 🌱 Bu tarz anne–gelin çatışmaları yeni evli çiftlerde çok sık yaşanabiliyor. Eşinin rahatsız olduğu noktaları ciddiye almak önemli çünkü kendi mahremine saygı bekliyor olabilir. Annene odana izinsiz girmemesini yumuşak bir dille anlatabilirsin 💬 Eşini de anladığını hissettirip küçük adımlar atabilirsin. Taraf tutmak zorunda değilsin ama eşinin mahremiyet ihtiyacını öncelemeni öneririm. Unutma, aradaki bağı güçlendirmek için hoşgörü ve sabır anahtar 🧡 Emin ol bu süreci anlayışla çözebilirsin.
Cevap
5Cevap
galiba evlilimte bitlemeyen bir sorun bu detari sormak isterim ya merka etmismdir hep evlerin hayatin
Anlamadim biraz daha anlasilir yazarmisiniz. Neyi merak ettiniz
Gizliyim yazamam ozelden ama burdan sorun cevaplarim ustu kapali sekilde
yok olmaz burdan hadi ama
Kb olmaz diger turlude
sadcensohbet ne olcka ya hadi
Sadece sohbet oldugunu bende biliyorum. Birde gizliyim diyorum , mesaj atmamamin nedeni bu , yoksa sohbet disinda bisey yapma imkaniniz zaten yok
tm
Nasil yani?
Annen sizin idaniza giriyor
Ve sen bunu sorun etmiyorsun
yatak odasi özel alandir bunu unutma
Sorun ediyorum ama bir kere girdigi icin birsey olmaz dedim. Ama sonrasi icin uyardim ve engel oldum tabiki
İyi oldu ayei evv🥳🥳🥳🥳
*ayri
🙏
Annenin sizin yatak odaniza girmesi normal mi gerçekten
Aynı evdesiniz sanırım ama sınır olmalı haklı kadın zaten berabersiniz bari oraya gelmesin
Orta yol bulman lazım
Hayir 2 ay once yeni eve tasindik , annem bizim eve geldi habersiz
Her şekilde uygunsuz odanıza girmesi
Anladim.
Yani artık şimdiki zamanda gelinler şeytan gibiler genel anlamda annenin tarafını tut çok bariz bir şey yoksa
Ev içinde olduğunuz sürece kavgalar bitmeyecek
Esim icin ayri eve cikicak rahat edemiyor haklisin
Annenin odaya girmesi normal mi? Yok artık erkekler harbiden delirmis
Erkekler deme , soruyu sorup bunu normalleştiren kişiye söyle bunu
ona söyledim zati
Esim icin ayri eve cikicam erkenden. O rahat olmadimi bende rahat edemiyorum
annenin odaya girmeye hakkı yok, eşinin de özel alanı var çok geliyorsunuz üstüne
Aile içine aile getirdiğin sürece bu hep böyle devam edecek
Abi odanız ikinizin özel alanı annenin girmesi tabiki sorun ve neden aynı evde yaşıyorsunuz karın kesinlikle haklı sizin gece uyurken odanıza ister kapı çalarak ister normal dalsın yanlış siz uygunsuz bir vaziyette de olabilirdiniz
Yok simdi erkenden ayri eve cikicaz. Esim rahat edemiyor , o rahat edemezse bende sakin duramam.
En doğrusu abi annenden vazgeç demiyorum ama şu an senin ailen karın
Oda konusunda eşin haklı sonuçta sizin özeliniz ve girmemeli. Ve size alan tanımalı
Annene tabiki saygımı bozma ama evli bi erkek olduğunu belli et özelinin olduğunu eşine gelince eşinin arkasın da olmalısın sonuçta özeliniz ve ev üstüne ev olmaz
annen odana girince napıyorki ayrıca esin rahatsız olabilir normal ben olsam bende istemem
Bir kere esya unutmus onu almaya gelmis
Annen niye odaya giriyor? Orası sizin özeliniz.
Kilit yaptim odaya zaten artik sorun olmaz.
Eşin iyi sabretmiş
Artik sorun yok
Eşin haklı sen onu dinle.
Aynen hakli. Kendi evini kendine gore duzenleyip orada rahatlamak istiyor. Şu an rahat degil, sırf onun icin ayri eve cikicam erkenden.
Annene sormadın mı odanmızda ne işin var diye?
Esya almaya gelmis
Özelinize girmeye hakkı yok.
Arada köprü görevi kurmanız gerekiyor
Eşin haklı ne işi var annenin o odada giriyor
Aynı evde zor ayrı eve çık
İyi.
İyi güzel
Hakli ne isi var odanizda
Ayri eve cikicaz esim rahat edemezse bende edemem
Orasi sizin ozeliniz cunku esinin rahati cok onemli
Haklisin. Rahat olmasi cok onemli
Eşini al çık evden
Oyle yapicam yoksa rahat edemiyor
Mahremiyet onemli
Evet bende diyorum esim neden benden cekiniyor bu aralar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?