Çevremde hep böyle örnekler var, ortam kızı hemen evleniyor ama evdeki kız evlenemiyor neden
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)9 ayKızın güzelliğiyle hiç alakası yok. Güzel bir kız olduğumu çok kişiden etrafımdan duyarım. Defalarcada teklif edenler oldu reddettim. Evlenmeden yapmam yatmam dedim ve bu düşünceminde arkasındayım, yapmam. Fakat gelin görünki evlenmeden yatanlar artık evleniyor. Erkeklerin korkaklığı yüzünden hep bunlar.
Bana genelde sordukları şey, çok güzel kızsın neden yalnızsın çok şaşırdım olur, bende şuana dek evlenmek isteyen ciddi biri çıkmadı hepsi yatma peşindeydi derim cevap olarak, çünkü gerçek bu. Siz erkekler s2niz uğuruna bakire ve güzel kızları kaçırıp escortlarla evleniyorsunuz artık. O kadar pasifsiniz ve o kadar özgüveniniz yok ki, güzel bir kıza yaklaşmaya dahi korkuyorsunuz, yalnızca uzaktan izliyorsunuz, çok acizsiniz. Escorttan evlenip çocuk yapacak kadar acizsiniz.
Daldan dala atlayıp, üstüne birde güzel ve bakire kızlara laf atmanıza izin vermem, asla laf attırmam bunuda böylece bilin !!00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılBiri de benim 28 yaşındayım artık bir kere sevgilim oldu ciddiydi oda olmadı bitti sonra hayatıma düzgün biri girmedi hiç devam etmedim görüştüklerimle bir arkadaşım var üni için şehir dışına gitti kokain partileri grup partileri hamile vs kaldı birini buldu şimdi evleniyor hani nerde adalet
16 Yorumla
Cevap sahibi1 yılÇocuk aldirdigini falan her şeyi biliyor diğer şeyleri de yüzeysel anlatmıştır sahildeki kokoreçciye bile s ak so çekmiş biri o evlenirken ben evde kara kara nasıl ciddi ilişkim olacak evleneceğim diye düşünüyorum
Cevap sahibi1 yılBen hayattan ne istediğimi bilen biriyim çocukken de öyle maceralar kovalamazdim biri olsun seveyim sevileyim evleneyim diye düşünürdüm hep o da olmadı işte o çok aile evinde baskı gördü ben de aile evindeyim ama ailem bana saygı duyar kisitlamaz o ailesinden uzaklaştığı gibi gençlik heyecanların peşine düştü işte herkesin karakteri farklı
Cevap sahibi1 yılEvet duyduğumda ben de çok şaşırmıştım ne yaparsın bunlar kokain partisi yapıyorlar kafa güzel olunca olan da olmuştur daha bu neki en yakın arkadaşım dediği çocuğa a m ina kalem sokturmus ne alakaysa hadi tamam bakire olmazsın cinsellik yaşarsın senin hayatın ama neden normal bir erkek arkadaşına kendine kalem sokmasına izin verirsin iğrenç iğrenç hayatlar
Yapay Zeka Cevapladı
Ne güzel bir gözlem yeteneğin var 🌸 Fakat bu konuyu sadece “yaşanmışlık” diye özetlemek bence doğru olmaz. İnsanların evlenme sürecini, sosyal çevreleri, iletişim tarzları ve kendileriyle barışıklıkları çok etkiliyor. Dışa dönük ve özgüvenli olanlar daha fazla insanla tanışıp evlilik yolunda adım atabiliyorlar. Biraz daha çekingen olanlar ise fırsatları kaçırabiliyor. Toplumun beklentisiyle alakalı da olabilir bu, bazen yüzeysel yargılar devreye giriyor. Gerçekten mutlu bir evlilik için önemli olan iç huzur ve kendinle barışık olman. Herkesin yolu farklı 🌱 Unutma, önemli olan kendin gibi olup doğru kişiyi bulabilmek! 😊
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
3Cevap
Bence geçmiş öyle escort jigolo geçmişi gibi değilse takılmaya gerek yok ayrica herkes dengiyle olmali bakir bakireyle olmalı. Sonuçta hayatina aldiktan sonrasi daha mühim birsey
046 Yorumla- 1 yıl
Ben ayrılmıştım ama o da hak verdi çünkü asiretlerdi ve ailesi benden çok farklitdi iste evlenince sacma sapan kurallari vardi sevgilim o kurallardan kurtulmak isteyip kurtulanayan birisiydi seni için nasil sokuyum demisligi de var doğru zaten bende ailesiyle yapamazdim delirirdim o yüzden saygi cercevesinde bitti ama hala ara ara brni arar nasıl olduğumu sormak için
- 1 yıl
Benden küçüktü basta onu ciddiye almadim sonra hakikaten sevildigimi anladim kimseye guvenmeyen ben farkli sehirde olsak sa ona guvenmeye basladim ki hakikaten yalansiz birisiydi hala oyledir O yüzden ilk iliskimi onunla yasadim. Ama hiçbir zaman kriterim evlilik olmadi benim yani evlilik dusunmedim olursa olur olmazsa olmazdi benim için hep hala da öyledir
- 1 yıl
Ki kaldı ki Söylediğin gibi o tür erkekler de benim hic ilgimi çekmiyor ben son ilişkilerime bakiyorum da hep beyefendi neyin önemli olduğunu bilen insanlardi o yüzden insan kendisinde olmayan birşeyi karşı taraftan beklememeli ben çok rahat diktirip bakireymis gibi istedigim kisiyle evlenebilirim ama bunu yapmam çünkü dürüstlük daha önemli bunun farkunda olan erkekler de zaten beni takilmalik birisi olafak görmez benim kendi eski sevgilim ki kötü ayrildigim bir sevgilimdi yıllar sonra konustugumuzda bana sen kimsenin tek geceligi ya da takılıp geçebileceği bir kadın değilsin demisti bir eski sevgili kolay kolay bunu demez
1 yılKezbanlardan çok özgüvenli güçlü kızlar tercih edilir çünkü
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılGüzellik farkı var ya. Net yani böyle. Hani çirkini opmemisler kendini namuslu sanmış misali
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılÇünkü o kızlar cinselliğin püf noktalarını biliyolar
052 Yorumla
Cevap sahibi1 yılIzlemek başka karşı tarafı tatmin edebilmek başka
Cevap sahibi1 yılBelli olmuyor ki bazıları hakikaten bi şeyler yaşamıyor bazıları yalan söylüyor o tamamen denk gelme meselesi
Cevap sahibi1 yılBeğenmemiş de olabilir denk olmadığınızı düşünmüş de olabilir köylülere bakma onlardaki fanteziler kimsede yok
Cevap sahibi1 yılNerden bileyim kardeşim kızın ne haltlar yediğini eğer benle takılmış olsa garanti skdiğimi söylerdim ama senin görüştüğünü bilemem
Cevap sahibi1 yılŞimdiye kadar elimden kaçabilen olmadı
Cevap sahibi1 yılYok be ne etkinliği üni zamanında okuldan şimdi de işle alakalı görüşmelerimden indiriyorum
Cevap sahibi1 yılEn fazla 1 ayımı alır
Cevap sahibi1 yılBen de o yolun bi nevi orspusu olmuşum rahatım o konuda
Cevap sahibi1 yılGüzel gördüğüm kızlarla olmaya çalışıyorum zaten ama öyle dünyalar güzeli değiller ama öyle çirkinlerle de olmuyor
Cevap sahibi1 yılAyarına getirebilirsen hatunu erkeklerden bile daha istekliler
Cevap sahibi1 yılBen daha liseye geçmeden bi kızla öpüşmüştüm orada başladı bir de canlı canlı seks yapanları görünce fren tutmaz oldu bende
Cevap sahibi1 yılEvet ilk lise 1 de yaz tatilinde olmuştu
Cevap sahibi1 yılBenimkisi normal cinsellik hayatı değil kardeşim 20 yaşımda çift taraflı kasık fıtığı oldum bu yüzden kendimi bildim bileli hep yüksektim arkadaşlar arasında ben gibisi yoktu sen normalsin
Cevap sahibi1 yılDoktor erkekti bana gülüyordu ulan ne yaptın sen diyip diyip gülüyordu ben lise yıllarında bile gece uyumayıp p*rno izliyodum aklım hep ordaydı
Cevap sahibi1 yılYok be midem tutmaz
Cevap sahibi1 yılNasıl yani
Cevap sahibi1 yıl2 defa oldu ilk zaten ikimizde öyleydik sonra üni de de bakire bi sevgilim olmuştu
Cevap sahibi1 yılİlkinde sende öğreniyosun sonrası kolaydı benim için ben şanslıydım o konuda defalarca komşumu seks yaparken camdan izlemiştim daha 7. Sınıfa giderken
Cevap sahibi1 yılTitriyorsun istemeden hemde hiç olmadığı kadar istemsiz titriyosun ilk hiç unutulmuyor
Cevap sahibi1 yılAradan 17 sene geçmiş öyle net hatırlamıyorum bizim kiralık evimiz vardı orada yarım saat içinde olup bitmişti detayı çok hatırlamıyorum
Cevap sahibi1 yılOnlar tam kıvamında oluyor hele ki hafif kiloluysa işte o meme hakiki meme
Cevap sahibi1 yılHepsi farklıdır kardeşim
Cevap sahibi1 yılBakımsız hatuna denk gelirsen leş bile kokar ben seçiciyim öyle her kadına yanaşmam
Cevap sahibi1 yılInstagram sadece birkaç hatunla mesajlaşma için kullanıyorum bu siteden de bi hatun için burdayım kardes
Cevap sahibi1 yılYok tanımadıklarima yazmam ben instadan gorustuklerimle iletişim için kullanıyorum
Erkekler escort seviyo
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılİş de bunu bende anlamıyorum
040 Yorumla
Cevap sahibi1 yılİş de öyle benim sınıf arkadaşım daha 4. sinifta sevgiliye başladı 6. sinifta asansörde öpüşmus kız sehrimdeki tüm erkeklerle çıktı erkek knk 500 tane sevgili erkeklerle arkadaş olarak aşırı samimi evlendi çocuğu var
Cevap sahibi1 yılBen hiç erkeklerle konusmazdim erkek görünce kızarıp utanırdım lisede filan ben yalnızım sevgilim olmadı güzellik desen fizik desen kişilik desen başarı desen her şeyde bin kat daha iyiyim sen düşün artık
Cevap sahibi1 yılİş de ben bunun için Allah'a isyan ettim yıllardır ben daha çok hak ediyorum çünkü ama sen kötü kullarını mutlu ediyorsun diye krizlere girdim
Cevap sahibi1 yılÇünkü ben günah dedim hep fedakarlık ettim Allah'ın hoşuna gitmez günah Allah beni sevmez diye düşündüm ama baktım ben fedakarlık ettikçe tam tersi Allah beni mutsuz etti
Cevap sahibi1 yılEvet iş de olan olmuş ama mayan iyi biri kötü değil
Cevap sahibi1 yılİş de bunu anlayamıyorum
Cevap sahibi1 yılBurcun ne çok merak ettim bir erkekle tanışacak olursam ona göre bu burcun erkekleri iyi diyeyim
Cevap sahibi1 yılMesela ben 2 defa yengeç erkeği tanıdım melek gibilerdi barış akarsu da yengeç o da melek gibiydi benim tanıdığım o yengeç erkeklerine kırıcı söz söylesem bile hiçbir saygısızlık etmiyorlar
Cevap sahibi1 yılVe insanw değer veriyorlar cevap vermemezlik yapmıyorlar tatlı dille ikna ediyorlar
Cevap sahibi1 yılDuruşları çok beyefendi Adil yıldırım da diyor
Cevap sahibi1 yılMaşallah çok güzel Allah senin gibi birini karşıma çıkarsın bir de kova erkekleri melek gibiler çok kibar çok beyefendiler ama duygusal değiller
Cevap sahibi1 yılBende sürekli dua ediyorum insanlar kızıyor ayy yalnız kal ne olur sanki ben niye mutsuz yalnız olayım ki herkes mutluyken ve en çok ben hak ediyorum aldatan kadınlar yalancılar bile evleniyor ben niye yalnız kalıyorum ben aşırı sadık biriyim
Cevap sahibi1 yılYani benim zoruma giden şey hak etmeyen kaşar tipli kocalarını aldatan kızlar evleniyor seviliyor ben melek gibiyim kafamı bile kaldırmam her şeyimi kısıtlamasına izin de veririm asla başka bir erkeğe yan gözle bakmak ölümüne severim ben niye yalnız kalıyorum bu zoruma gidiyor
Cevap sahibi1 yılBen kapkapali bile giyerim kocam dışında kimse bana bakmasın derim
Cevap sahibi1 yılAma cilveli yaklaşmam için ona aşık olmam hoşlanmam gerekiyor sevgi duymadığım birine nasıl öyle yaklasayim
Cevap sahibi1 yılAçık giyinince süt dilimi gibi görüyorlar
Cevap sahibi1 yılİş de ben takıntılıyım tip takıntım var
Cevap sahibi1 yılÖnce ben görmem gerekiyor
Cevap sahibi1 yılYok ben hoslanamadım
Cevap sahibi1 yılYani ben yorum yapmak istemiyorum
Gizli Üye(18-24)1 yılEvlenseler noluyor 4 5 aya ayrılıyorlar
01 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılÇünkü biri ka*ar diğeri saf
00 Yorumla
1 yılSize sormalı
01 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Geçmişinde birçok yaşamış kızlar evlenirken geçmişinde hiçbir şey yaşamamış kızlar evde kalıyor neden?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer