Yeğenimle adım çıktı bıktım bu s*pık milletten?

Şoktayım şu an hala, kırk yıl düşünsem böyle bir şeyin başıma geleceğini aklımın ucundan geçmezdi. 18 yaşındayım ve yeğenim de öyle, abimin oğlu kendisi. Evet bizimkiler beni çok geç yapmış o yüzden yaşıtım yeğenim var. İşte hem yaşıtım hem de mahremim olunca biz çok yakın olduk. Hala yeğenden çok kanka kardeş gibiydik, ben dışarı çıktığımda mahremim diye beni onsuz salmazlardı, okula, alışverişe, gezmeye tozmaya onla giderdim. Millet de bizi 7/24 beraber görünce bunlar hala yeğenden fazlası böyle halalık böyle yeğenlik mi olur hem aynı yaştalar şeytan girer akıllarına falan dediler. Çüşşşşşş yani çüşşşşş diyecek bir şey bulamadım ya vallahi ne kadar s*pık zihniyetli bir çevrem varmışta haberim yokmuş.

Yeğenimle adım çıktı bıktım bu s*pık milletten?
Cevapla