Abimden Bıktım Artık Ne Makyaja Ne Ojeye İzin vermiyor?

Arkadaşlar bıktım artık size basit birşey gibi gelebilir ama canım çok sıkkın. Abim asla makyaj yaptırmıyor göz altım çok mor ve aynaya baktığım da beni rahatsız ettiği için kapatıcı sürüyorum. Abim farkediyor anneme gidip izin verme sürmesine diyor. Bide hayatımda üç defa oje sürdüm ilk sürdügümde kumandayı duvara fırlatıp çatlatmıştı sonrada 4 tane ojem vardı gitmiş çöpe atmış. Artık gizlice kapatıcı sürüyorum. Artık ölmek istiyorum, kapanayım diye baskı yapıyor. Lise sonum herkes oje sürüyor makyaj yapıyor ve özeniyorum, onlarında abisi var. Keşke kız olmasaydım, ojeyi çöpe atmak nedir ya. Ne bu nefret ne bu baskı. Babamda başka yere üniversiteye gitmeme izin vermiyor.Lütfen yardım edin.
Abimden Bıktım Artık Ne Makyaja Ne Ojeye İzin vermiyor?
Cevapla