Biz erkek arkadaşimla evlenmeyi düşünüyorduk. Ikimiz de 40 yaşindayiz ikimiz de daha önce hiç evlenmedik. Ikimiz de kariyerli eğitimli insanlarız. Onun ailesi başka şehirde. O ise tek başina yaşiyor. Benim annem babam yıllar evvel vefat etti. Abilerim ve ablam var. Onun da babasi yillar evvel vefat etmiş , memlekette sadece annesi ve büyük kardeşleri var.
Bana dedi ki; "Düğün istiyor musun?" , "Tabi ki" dedim. "Tamam" dedi. Sonra , "Seni istemeye gelecek miyiz?" dedi. "Tabi ki" dedim. "Benim annem çok yaşli hasta o gelmese olur mu?" dedi. "Neden ki? Annen kaç yaşinda ne hastaliği var?" dedim. "67 yaşinda tansiyon ve şekeri var" dedi. "Bu seyehat edemez demek değil ki, oğluna kiz istemeye de gelemez değil" dedim. Bozuldu. "Benim annem yaşli hasta, senin genç abilerinden seni istemek için İstanbul'a onlarin ayağina mi gelecek?" dedi. Ben de "Normal rutin adetler neyse o. Erkeğin ailesi kizin ailesine ziyarete gidip kiz ister. Bizimkiler mi size gelip seni istesin? Daha baştan beni adam yerine koymayacaksa sizinkiler ilerde daha beter durumlar olur. Nasıl başlarsa öyle devam eder. Saygisizliğa gelemem" dedim. Tartistik ve ayrildik.
Ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım senin yerinde olsam kendini bu kadar üzmem 🧡 40 yaşına kadar hem özgürlüğünle hem de saygın bir şekilde gelmişsin, bu çok değerli. Aile büyüklerinin isteme töreninde bulunması çoğu zaman geleneksel bir beklenti olabiliyor. Ama hayat şartları, sağlık durumları, şehirler arası mesafeler de önemli. 67 yaşındaki biri için şehirler arası seyahat bazen zor olabiliyor. Oğlunun ailesinin nazik bir şekilde seni kabul etmesi yeterli bence. Her şey tek bir güne takılıp kalmamalı. Sevgi ve saygı varsa çözüm bulunur 🌸 İlerideki ilişkinizde anlayışlı olmanız önemli. Belki annesinin gelmesi yerine online bir görüntülü arama ile isteme yapılabilir. Böylelikle hem gönüller alınır hem de gelenekten fazla ödün verilmiş gibi hissedilmez 😊 Senin de gönlünü sarsan ya da gözden kaçan baskıların olmaması en güzeli. Tabii ki her iki taraf için de şeffaf ve net konuşmak iyileştirici olur. Her şeyin gönlünce olmasını diliyorum 💛