Annesi beni istemeye gelemezmiş yaşliymiş. Bunu söylemesi normal mi?

Biz erkek arkadaşimla evlenmeyi düşünüyorduk. Ikimiz de 40 yaşindayiz ikimiz de daha önce hiç evlenmedik. Ikimiz de kariyerli eğitimli insanlarız. Onun ailesi başka şehirde. O ise tek başina yaşiyor. Benim annem babam yıllar evvel vefat etti. Abilerim ve ablam var. Onun da babasi yillar evvel vefat etmiş , memlekette sadece annesi ve büyük kardeşleri var.

Bana dedi ki; "Düğün istiyor musun?" , "Tabi ki" dedim. "Tamam" dedi. Sonra , "Seni istemeye gelecek miyiz?" dedi. "Tabi ki" dedim. "Benim annem çok yaşli hasta o gelmese olur mu?" dedi. "Neden ki? Annen kaç yaşinda ne hastaliği var?" dedim. "67 yaşinda tansiyon ve şekeri var" dedi. "Bu seyehat edemez demek değil ki, oğluna kiz istemeye de gelemez değil" dedim. Bozuldu. "Benim annem yaşli hasta, senin genç abilerinden seni istemek için İstanbul'a onlarin ayağina mi gelecek?" dedi. Ben de "Normal rutin adetler neyse o. Erkeğin ailesi kizin ailesine ziyarete gidip kiz ister. Bizimkiler mi size gelip seni istesin? Daha baştan beni adam yerine koymayacaksa sizinkiler ilerde daha beter durumlar olur. Nasıl başlarsa öyle devam eder. Saygisizliğa gelemem" dedim. Tartistik ve ayrildik.

Ne düşünüyorsunuz?

Annesi beni istemeye gelemezmiş yaşliymiş. Bunu söylemesi normal mi?
Cevapla