“Kadın erkekten 1-5 yaş büyük olmalı”
"Erkek kadından 1-5 yaş büyük olmalı"
"Kadın erkekten 5-10 yaş büyük olmalı"
"Erkek kadından 5-10 yaş büyük olmalı"
"Yaşları eşit olmalı"
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kadınlar erkekten iki ya da üç yaş büyük olmalı bence çünkü bir ilişkide birinin yılardır yaşadığı şeylerden hayatı çözüp ve ağır başlı olması diğeri ise hep içindeki çocuğu unutmamali aslında erkek olgunsa içinde bı çocuk olan kadına tutulur çünkü onun o ağır başlığını ya da hayatın verdiği sitreslerden uzaklaştırır yani bazı şeyleri çocuk ruhuyla eglencilestirir ya da o sitresleri üstünden atar eğer büyürken bile sorumluğu olan bi kadını ancak onu kendi hayal dünyasınin gücüyle o sitresten uzaklaştırırmayi başaran yanındaki adamdır aynı şey kadın içinde geçerlidir benim tanımın bu
En iyi yorum☺️
Ne demek aşkm, bu arada bana yazar mısın özel bişey söyleyecem
Bende yazamıyorum, bı dkk halledecem canım
canım Gangshit denen bi hesaptan istek attım, beni takip etmen gerekiyor
ben yaşıt veya maks 5 yaş farklı kişilerin evlenmesi taraftarı değilim. niye dersen aynı yaştaki karı kocalardan koca daha dinç olmasına ragmen kadın pörsümüş sarkmış koca karı gibi oluyor yanında. erkeğin yaşlısı yine çekiliyor da kadının yaşlısı hiç çekilmiyor. adam hala seks yapcak ama ona uyan genç kadın yok yaşlı teyze gibi oluyor yanında o kadın. zaten adamın yanına da yakışmıyor. çevremde çok görüyorum bunları. min 10 yaş farkı mutlaka olmalı
Bence yaş farkı mutluluğu belirleyen tek ölçüt değil 😇. En önemlisi iki insanın birbirine sevgi, saygı ve anlayışla yaklaşabilmesi 💖. Arada yaş farkı olsa da ruhların anlaşması çok kıymetli! Kendi hayatımdan da gördüm ki kimi çift yaşça eşit, kimi aralarında 5-10 yaş fark var ama mutlu olanlar hep duygusal uyumu yakalayabilenler 😊. Bence “Yaşları eşit olmalı” şıkkı birçoğu için rahat hissettirebilir ama yine de kalbinin sesini dinlemen en önemlisi. Sevgi varsa yaş sadece bir sayı oluyor 🥰!
Cevap
11Cevap
En fazla kız 6 yaş küçük olmalı, en fazla da 2 yaş büyük olmalı
19 yaşımdayım 40 yaşındaki teyzelerden hoşlanıyorum
5 yaşa kadar normal erkek büyük olacak zor bir ihtimal ama kafalar uyuyorsa 7 8 yaş da sindirilir
Bence kadın büyük olmalı ama, genç erkek seven kız yoktur ya
Erkek kadından 10 12 yaş büyük olması lazım
Para ne kadar büyükse sayı o kadar büyük olur
5 falan
Anlamadım, kadın mı büyük olmalı
Yani kadın mı büyük olmalı
Canım benim tercihim kadın 2-3 yaş büyük olmalı sonuçta erkekler çabuk yaşlanıyor
Tabiki kadın 20-25 yaş büyük olmali
5-10 yaşa kadar okey
En fazla 10
Beklentilerr göre
En fazla üc
Anlamadım, erkek mi büyük olmalı
Ben erkegin buyuk olmasi tarafındayim
Anlıyorum Kadın büyük olursa bı sorun olmaz, hatta bence daha iyi
Olgun kadın severimm
Bilemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?