Bir ilişkide kadın ve erkek arasında en fazla kaç yaş fark olmalı?
Bence yaş farkının çok fazla bir önemi yok ama sizin fikirlerinizi merak ediyorum.
Bence yaş farkının çok fazla bir önemi yok ama sizin fikirlerinizi merak ediyorum.
Ben 27 yaşındayım. Sevdiğim kız 16 yaşında. Ama yaşından çok olgun görünüyo. 20 yaşında falan duruyo. O da benden hoşlanıyor. Maximum 8 diyenlere soruyorum. Yani şimdi 11 yaş bizim aşkımıza engel mi? 3 yaş daha küçük olsaydım olur muydu?
En fazla 75 yaş fark olmalı. Yani ben bi çift görmüştüm Alman hastanesinde heralde aralarında en fazla 75 yaş fark vardır diye düşündüm. Kız adamın torunundan bile küçük duruyordu.
Aşkın yaşı yoktur şarkısı bile var kafana takma kaderin ne ise onu yaşarsın unutma dediğimi aşkın yalı yoktur belki kafa dengi büyük biri çıkar karşına hayat bu
En fazla 7-8
Cevap
14Cevap
20 yaşında bir erkeğin on beş yaşında biriyle çıkması hoş değil . çünkü ikisi de küçük. ama 25-27 yaşında birinin kendinden 5-6 yaş küçük biriyle çıkması uygun. çok fazla olmamalı çağı yakalamak lazım. zaten aynı yaşta olan çiftlerin ilişkisi çok zor yürütülür. kadın 45 inde menapoza girdiğinde erkek azgın teke sendromunda oluyo.. bu konunun çok örneği var. istisnalar olabilir. ama kadının büyük olduğu durum çok çok daha zor. ilerisi parlak değil bence.
şimdi diyecem kafalar uyuşyorsa önemi yok ama yaşadımız sosyal çevrede baya bi önemi var en son kız arkadaşmla 6 yaş vardı benim ..sonuç fazla sürmedi..
Neden ne olduki
kadın 16 ise 3 yaş
kadın 20 ise 15 yaş
kadın 30 ise sınırsız
20 yaşına kadar bır kız kendınden buyuklerle cıkmasın...
bence en fazla erkek 3-5 yaş büyük olmalı kadından. daha fazlası baba kız gibi duruyor. hoş olmuyor yıllar geçtikçe.
kozmetik ürünlerini unutma
Arada yirmiden fazla yas farkı varsa parası icin beraber oldukları düşünülebilir. 10dan fazla yas farkı sakat. Es olarak görmesi zor olur.
gençken aradaki fark problem olmuyo da
uzun vadede aynı yaştaki (yada bir iki yaş)kadın/erkek arasındaki fark bariz belirgin oluyo.
4-5 yaş diyorum.
bu arada kadının büyük olabileceğinide kabul ederim...
nedense kendimden büyük kadınların yanında ben çok huzurlu oluyorum...
erkek 5 yaş büyük ola bilir ama bayanların büyük olması pek istenmez
Bence 7-8 de ideal
En az 5 olmalıdır. Kadınlar erkeklerden daha önce olgunlaşır ve sorumluluk alabilirim
13-14e kadar normal bence
@turker ay 13-14 yaşla beşikte mi büyütülüyo gerçekten bunu yazarken ne düşündün? Tabiki 12 yasındaki bir kızla 25 yasındaki bir adam çıksa garip olur ama 20 25 yasındaki bir kızla 33 35 yasındaki bir adam gayet cıkabilir nesi garip ki? Yakışıyolarsa neden olmasın. Ha bide 5 yas ne kadar normalse 15 yasta okadar normal sonucta anan baban yasında olmuyor garipseyen insanların çogu bonzai mi çekiyor anlam veremiyorum.
en az 5
en fazla 20
bu biraz fazla oldu
Fark etmez.. gönüller bir olsun..:=)
En fazla kadın erkekden 7 yaş ufak olmalı.
8 en fazla olmalı. en az da 5...
8 (max)
erkek 30
kadın 22
erkek kadından 3-4-5 yaz buyuk olmalı
8 den fazla olmamalı katılıyorum
5-10 arası yaş farkı ideal
en az 2 en fazla 5 olmalı bence
15 uygun
en az 5 en fazla 10.
en az 3 en fazla 10
3-7 yas arasi
1-2-3-4
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar