Şimdi şöyle, neden soruyorum bilmiyorum ama saçmalıyor muyum diye anlamak istiyorum. Sosyal medya üzerinden biri ile tanıştım ( ki normalde asla yazanlara cevap vermem çok güvenilir veya sağlıklı gelmiyor bana), karşımda ki çoçuk çok ilgili, sürekli yazıyor, arıyor falan ama ben yapamayacağıma karar verdim. Sebeplerimse ;
1 : daha iki gündür konuşmamıza rağmen seni anneme anlattım dedi ve bana çok samimi gelmedi bu, yani tuhaf karşıladım.
2 : konuştuğumuzun üçüncü gününde beni sevdiğini söyledi ama insanın duygularını bu kadar hızlı yaşaması beni korkutan bir şey açıkçası.
3 : saçma gelebilir, ama yaşadığı bir durumu anlatıyor (atıyorum yemeğini unutmuş yemek yiyemiş ya da biriyle kavga etmiş veya vs vs. Elbette dertleşilir gün içinde yaşanılan şeyler konuşulur ama karşımda bir erkek mızmızlandığı zaman ki dert anlatmasına mızmızlanmak demiyorum anlattığı şeylerden ve anlatma şeklinden ötürü böyle söylüyorum mızmızlandığı zaman bana irite edici geliyor. Yani ben kızım ama böyle mızmız yapım yok gelemiyorum. Hayatımda bir çoçuk değil erkek olsun, soruna çözüm odaklı yaklaşan bir olgunluğu olsun istiyorum ama yanlış mı düşünüyorum ya da saçmalıyor muyum bilmiyorum.
Cevap vermek isteyenler yorum veya dm den yazarsa sevinirim çünkü suçlu da hissediyorum, soruyu da 24 saat sonra kaldıracağım cevap aldıktan sonra
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer