Evin bütün yükünü sırtlandım gidiyorum?

Üstümde yük varmış gibi hissediyorum gerçekten evde her türlü hizmetçiliği yapıyorum küçüklüğümden beri böyle 19 yaşındayım evin bütün işlerini benden bekliyorlar kalkıyorum evdeki herkesin kahvaltısı akşam dağıttıkları mutfağı topluyorum her zaman yemekleri ben yapıyorum kimse de yardımcı olmuyor oraya buraya atılan kirli çorapları topluyorum sürekli temizlik yapıyorum yemek hazır olsa bile kalkıp sofraya yemeği koymaktan aciz yaşıyorlar yemeği yiyip öylece bırakıp gidiyorlar toplamam için bana çağırıyorlar bunlar kız çocuklarının zaten görevi diyorlar sınava hazırlanıyorum sürekli hizmet etmem için bana çağırıyorlar üniversiteye gitmemi bile istemiyorlar gidince bu işleri kim yapıcak falan diyorlar gerçekten bıktım ya 1 saat yalnız kalıp çalışamadım bu düzenden de nefret ediyorum kendi rahatlıklarından vazgeçmiyorlar itiraz etsem başkaldırı olarak algılıyorlar ne yapıcam bilmiyorum bende yaşıtlarım gibi rahat yaşamak istiyorum ama olmuyor maalesef
Evin bütün yükünü sırtlandım gidiyorum?
Cevapla