Sizce bu olayda karımın yaptığı doğrumu? başka bir adamı arkadaşına sormuş kim diye? acaba eski sevgilisi mi?

Arkadaşlar bu olayı yorumlar mısınız? Fikriniz nedir? Bu adam eşimin eski sevgilisi mi acaba? Çok kafam karıştı.

Eşimin eski iş arkadaşlarından Ayşen, Instagram’da Ahmet ve Hüseyin’le birlikte olduğu bir fotoğraf paylaşmış. Ayşen Ahmet ve eşim aynı ofiste çalışıyor lardı.
Eşim de bu paylaşımı beğenmiş, ardından Ayşen’e mesaj atmış. Yazışmaları şöyleydi:

Eşim:
"Ahmet nasıl değişmiş, tanıyamadım ya. Selamlar benden de. Ama Hüseyin’i hatırlamadım, çalıştım mı ben de onunla, çıkaramadım."

Ayşen:
"Hüseyin bizim muhasebedeki Perihan’ın kardeşi. Siz fabrika binasına geçince o yıl ofiste işe başlamıştı. Sonra muhasebeden Filiz’le evlendiler. Fabrikaya pek gelmezdi, ondan belki tanımıyor olabilirsin."

Eşim:
"Tanıyor gibiyim ama çalışmadım diye düşündüm. Nerede bir araya geldiniz?"

Ayşen:
"Fuarda tesadüf karşılaştık. Sektörler aynı olunca eski dostlar bir anda çıkar karşına."

Yani arkadaşlar, eşim Gürpınar’da fabrika binasına geçince Hüseyin de o yıl Maslak ofiste işe başlamış, muhasebede.
Yani Hüseyin’in eşimle neredeyse hiç mesaisi yok. Alakaları da yok. Ama ayşenle olan bu yazışmadan sonra Hüseyin eşime instagramdan istek atmış eşimde kabul etmiş. Sizce nedir durum?

Sizce bu olayda karımın yaptığı doğrumu? başka bir adamı arkadaşına sormuş kim diye? acaba eski sevgilisi mi?
Cevapla