Yobazları ve dindarları sevmiyorum sizin görüşünüz nedir?

Bağnazca dogma tabularını genellemeleri ya da birisinin ahlakına üslubuna bakmadan direk dini inancına göre tavır alıp samimiyetini ayarlaması ya da ona göre nasihat vermeye çalışması vs bana çok iğrenç geliyor tabiri caizse kafa osmanlı beden Afrika benim için. geçmişte yaşayıp şimdiyi mahvediyor ediyor çoğu ya da hep olumlu bakmaya zorlayıp zorla güzelleme ihtiyacı duyuyorlar her hangi bir olumsuz dini olayı bile...
Yobazları ve dindarları sevmiyorum sizin görüşünüz nedir?
Cevapla