Dinler insanları böldüğü için sevmiyorum, sizce de öyle değil mi?

Mesela ben şimdi buraya ateistim yazsam bana müslümanlığın tek gerçek olduğunu söyleyenler çıkacak. Yani bu açıkça "senin baska bir şeye inanma gibi bir hürriyetin yok" demektir.

Ben bir müslüman, inanmış birine gidip inandığın şey yanlış dediğimde benim yaptığım şey de bir hakarettir. O kişiye "sen bir korkaksın" demiş oluyorum.

Yani işin özü hep birbirimizin düşüncelerini değiştirmek üzerine kuruyoruz her şeyi. Neden sadece birbirimizi olduğu gibi kabul etmiyoruz?

Dinler insanları böldüğü için sevmiyorum, sizce de öyle değil mi?
Cevapla