Hayat hep ya siyah ya beyaz mı yani?
Ya kaba saba, dağ ayısı gibi öfke sorunu olanlar ya da çok yapışık, öz güvensiz erkekler mi var? Biri taş fırın erkeği (tam bir maço), diğeri light erkek (hanımcı tip) yani başka alternatif yok mu?
Şahsen öz güvenli, cesur, dürüst, adil ve centilmen birini tercih ederim. Ne omurgasız, hanımım ne derse o'culardan. Ne lafımın üstüne laf edemezsin diyen şiddetçi'lerden.
Oysa bunu çok klasik, olağan bir şey gibi düşünmüştüm. Yanılıyor muyum kızlar?

Kızlara soralım düşünceleri neymiş, erkekler de kimdiler ve kim olmaya çalışıyorlar onu söylesin. Başka yorumu, düşüncesi olan da diyebilir tabi
Yalan dedektörü sayılırım dürüst olmayana ceza veriyorum!
#toplum dengesi ^_^
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer