Aileniz dahil çevrenizdeki herkesin size samimiyetsiz ve yabancı geldiği oluyor mu?

Kalabalıklar içinde yalnızlık tabiri bu sanırım. Yaşıtlarım evlilik arefesindeyken ben burada kendimi bulmaya çalışıyorum. İnsanlar bir şekilde hayatlarına devam ediyor yol alıyorken, çoğu zaman nefes alamayacak kadar yorgun düşüyorum. Daralıyor nefesim. Çok fazla empat, hisleri kuvvetli biriyim. İnsanların göremediği ayrıntıları yakalıyorum ve üzülüyorum. Sanırım bu yüzden yalnız hissediyorum zaten.
Aileniz dahil çevrenizdeki herkesin size samimiyetsiz ve yabancı geldiği oluyor mu?
Cevapla