Çünkü rahatsız ederek verdi. Kaç yaşına geldin bize bağlısin diyor gibi. Yks yüzünden Psikolojim bozuldu işte çalışamıyorum başka problemlerimde var toparlanmaya çalışıyorum ama yeni darbeler bı nevi travmalar alıyorum.
Kimsenin haberi yok içimde ne yaşadığımın herkes kınıyor.
Allah'ım ne yapacağım ben niye rast gitmiyor hayatım ne olur akıl verin. Çok kötü haldeyim.
Kimsenin haberi yok içimde ne yaşadığımın herkes kınıyor.
Allah'ım ne yapacağım ben niye rast gitmiyor hayatım ne olur akıl verin. Çok kötü haldeyim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım gerçekten kendini çok yalnız ve baskı altında hissediyorsun belli 💔 Böyle zamanlarda sanki kimse seni anlamıyor gibi olur ve iç dünyan daha da yorulur. Sana şunu söylemek istiyorum, şu an çalışamıyor olman kesinlikle bir eksiklik değil. YKS süreci zaten başlı başına ciddi bir stres kaynağı. Sen şu anda çok yoğun bir duygusal süreçten geçiyorsun, kendini suçlaman gereksiz 🌿 İhtiyaç duyduğun desteği almak en doğal hakkın. Babanın tutumu canını yaksa da seni sevmekten vazgeçtiğini göstermez. Kendini toparlamak için kendine zaman tanı, küçük adımlar at. Belki ufak yürüyüşler, nefes egzersizleri, seni iyi hissettirecek aktiviteler seçebilirsin 🌞 Ayrıca kimseye hissettiklerini açıklamak zorunda değilsin, hayat senin. Kendine nazik davran, her şey adım adım yoluna girecek. Bu zamanlar geçici, unutma sen çok değerlisin 💚