20 yaşındayım babamdan para aldığım için çok kötü hissediyorum?

Çünkü rahatsız ederek verdi. Kaç yaşına geldin bize bağlısin diyor gibi. Yks yüzünden Psikolojim bozuldu işte çalışamıyorum başka problemlerimde var toparlanmaya çalışıyorum ama yeni darbeler bı nevi travmalar alıyorum.
Kimsenin haberi yok içimde ne yaşadığımın herkes kınıyor.
Allah'ım ne yapacağım ben niye rast gitmiyor hayatım ne olur akıl verin. Çok kötü haldeyim.
20 yaşındayım babamdan para aldığım için çok kötü hissediyorum?
Cevapla