Babam bana para verdigi için esim rahatsız oluyor haklı mı?

Ailemin durumu gayet iyi. Babam arabamı aldı. Her ay da belli bir miktar para atar vs ama esim bu durumdan hiç hoşlanmıyor gibi. Evlendik evleneli hiç eşimden para istemedim ya da ne alsam babamin verdigi parayla alıyorum eşime ihtiyaç duymuyorum bu konuda. Esim baban neden para veriyor ben sanki bakamiyor muyum sana falan dedi. Bende ne ilgisi var babam hep böyleydi öyle düşünme dedim ama esim gerek yok ne istersen ben alırım falan diyor🤦‍♀️
Babam bana para verdigi için esim rahatsız oluyor haklı mı?
Cevapla