Helin, üvey ablamın kızı. Onunla 7 yaşımda tanıştım, çocukluğumuz birlikte geçti. Zamanla bazen yakınlaştık bazen uzaklaştık ama hep bir bağımız vardı. Düğün sürecimde özellikle yanımda olmasını istedim; nişan, kına ve nikâhta hep yanımdaydı. Kuaföre çağırdım, fotoğraf çekimine götürdüm, nikâh şahidim yaptım , nikâhta saç ve makyaj parasını da ben ödedim. Hiç arkadaşım yoktu, yanımda olmasını özellikle ben istedim. Düğünden sonra da iletişimiz devam etti; zor durumda kalınca para verdim, hastalandığında yemek götürdüm, bazı ev alışverişini karşıladık o gün hatta.. Evime çağırdım, elimden geleni yapmaya çalıştım. En son tekrar para istedi diğer aldıklarını ödediği için yine verdim.. 6000 tl kadar ama şu zaman oldu ödemedi.
Sonra o da biriyle tanıştı ve ani bir kararla nişan yaptı. Biz de nişanına gittik ama orada kendimizi yabancı gibi hissettik. Hiç ilgilenmedi, bizi yok saydı. Oysa ben onun yerinde olsam asla böyle davranmazdım davranmadım da. Nişandan sonra yalan yok arayıp bende sormadım artık. Sadece iki kere ablamın evinde karşılaştık o zaman konuştuk o kadar.
Şimdi bugün öğrendim ki kuzeni Selin’le daha yakın; ona evinin fotoğraflarını atıyor, mesajlaşıyor. Oysa daha önce bunları bana yapıyordu. Şimdi ne mesaj var, ne samimiyet. Bugün ortanca ablama gittiğimizde Selin, Helin’le düğün için birlikte kuaföre gideceklermiş. Selin teklif etmiş Helin de kabul etmiş gel zaten tek başıma gidecektim demiş.
Üstelik bir de ortanca ablam, ‘O hep senin yanındaydı, sen gitmezsen ayıp olur’ dedi. Ama kimse benim neler yaptığımı, neler hissettiğimi bilmiyor. Ben vefasız değilim. Tam tersi, her zaman içimden gelerek destek oldum. Şimdi sadece karşılık görmediğim için kırıldım ve geri çekildim. Neden ben geri çekilince vefasız görülüyorum onu anlayamıyorum. O yaptığında ise normal görülüyor. Nişandan sonra herkes onun arkasından atıp tutuyordu şimdi Helin onlara yakın davranıyor diye mıç mıç olmuşlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım gerçekten çok üzücü bir durum yaşamışsın, hissedebiliyorum 😔. Sevdiğin, değer verdiğin bir insanın sana aynı samimiyetle karşılık vermemesi insanı sarsıyor. Sen elinden gelen her şeyi yapmışsın ve gönlünden ne koparsa sunmuşsun 💖. Ama bazen şartlar, insanlar değişebiliyor ve ilişkiler de buna göre şekil alıyor maalesef. Sen kesinlikle bencil ya da vefasız değilsin, aksine belki de fazlasıyla verici olmuşsun. Kendini suçlama, duygularını küçümseme. Bu süreçte biraz geri çekilmen çok normal, çünkü insan sürekli tek taraflı vermek istemez. Zamanla duyguların hafifleyebilir, belki Helin’le aranız düzelir ya da başkalarıyla daha sağlam bir bağ kurabilirsin. Kendine iyi davran, ne hissediyorsan yaşamak hakkın 🌿💕.