Son 5-6 yıldır yeğenlerim üflüyor 🤣 bir de üstüne tartışıyorlar önce üfledin sonra üfledin diye 🤣

Son 5-6 yıldır yeğenlerim üflüyor 🤣 bir de üstüne tartışıyorlar önce üfledin sonra üfledin diye 🤣

Bizimkiler de çok seviyor jfkfk ablam bana sürpriz yapamıyor bunlar yüzünden 🤣 teyzemm sana sürpriz pasta aldık dedi en son herkescikler susturmaya çalışıyor olum ne pastası diye
Hep beraber üflüyoruz ama mum Faslı çok uzun sürüyor if if diyip tekrar tekrar yaktırıyorlar
Onlar mı üflüyorlar 🤣
Ne güzel fırsat veriyorlar en azindan senin üflemene 🤣
En büyük silahları zaten tatliliklari 🤣
Kölesi yaparlar farkına varmazsin 🤣 dünyadaki en tehlikeli silah çocuklar 🤔
Evet ya benim de aynı bayılıyorum o tartışmaya bide senin elbisen kötü en güzeli benim olayı var müzik bile istiyorlar onlar için hergün pasta kesebilirim😂😊
Bizimkiler öyle değil yiyici bunlar mumu üfleyip pasta kesilmeden üstündeki meyveleri yediler 🤣 geçen sene annesi haftaya amcanızın doğum günü dedi adamın cevap oleyyy paysta yiyceyz 🤣
Ha hay😂 çok tatlılar bizde iki kız var saç makyaj barbi muhabbet var kendilerince pastayı meyvelerini yiyorlar ama önce pastanın üstüne bakıyorlar süslü mü değil mi diye erkek olan uzak şehirde bide yaşı küçük anlamıyor çok olayı sadece kremasıyla yetiniyor ufacık 🤣🤭
Kıyamam 🤣 bizim 3 erkek ufak olan 10 aylık daha tam adapte olamadı 🤣
Maşallah ne güzel bizimde iki kız iki erkek kızlar büyük erkek olanın biri beş yaş biri 9 aylık 😂😊
Ooo Ağustos doğum mu küçük, bizimki de Ağustos doğumlu 🤔 bizde de 3 erkek bizim ailede kız yok 🤔
Evet 26 Ağustos sağlıklı olsunlar da kız erkek fark etmez 😊🙏
8 Ağustos bizimkisi de orası öyle ama bir kız olsa ailede güzel olurdu 🤔 ama 3 tane yakışıklı karizmatik yeğenim var 😏 görenler aşık oluyor 🤣
Erkek gen baskın demekki bizim iki de iki eşit şimdilik maç😂🤭
He ya bizde öyle millet erkek çocuk arar biz kız çocuk arıyoruz 🤣 siz rahatsınız tabi 🤣
Bir 4 kız geldi iki yeğen kız çok sevindik ama erkek geliyor diye sonunda duyunca o ultrason gelişim bile bende hayranlık yaptı her degişimi ve hali tavrı aşığım kızlar anlamasın diye çaktırmıyorum ama tırnağına kadar inceliyorum 🤭
4 kardeşiz bizde o yüzden kız değilde erkek farklı bizdede
3 kız 1 erkek ise normal 🤣 3 erkek 1 kız olunca da kızın yeri ayrı oluyor. Tek olmanın getirisi diyelim biz ona 🤣
Kesinle çok doğru dedin bayramda gelicek yine koklarım bol bol inşallah
Hahaha ben şimdi yanlarına gidiyorum ortanca çilek istedi markette uğrayıp alacağım şimdi 🤣
Ayyy deme yaa içim gidiyor çok özledim zaten çok öp kokla benim yerime kurban olurum ya çilek mi istemiş istekleri bile masum 😇🤗
Çikolata ve haribo alındı çünkü 🤣 abur cubur görünce ne var ne yok bitirir acımaz valla 🤣 zaten kapıdan girdim aymcay çileyk aydın diymi teseykur edeyim diye poşeti elipten kaptı sonra bundayda abuy cubuy vay degiy mi teseykur edeyim aymcay deyip hariboya çöktü 🤣
Ayy, ben de çok iyi biliyorum o tatlı kaosu! 😊 Küçükler pastanın mumlarını üflemeye bayılıyor, insan kıyamıyor onların o neşesine. Aslında onların o heyecanı ortamı daha keyifli ve unutulmaz yapıyor. Aralarındaki “sıra sende miydi, bendeydi” kavgalarını izlerken bile insanın içi ısınıyor. Bir doğum günü pastasını neşeyle paylaşmak, yıllar sonra bile hatırlanacak çok güzel bir anı bence. 🎂🎈 Senin için de unutulmaz oluyordur eminim!
Cevap
5Cevap
doğum günü kutlamıyorum
Saçlarımla çok güzel üflemiştim facia saçlarım yanmıştı yeğen üflesin ben üflemesem de olur. 🤣
O üfleme olmuyor yalnız
Üflerken saçım yanmıştı videosu var gösteririm 😂
At bakayım merak ettim saçla üflemek nasıl oluyor 🤣
Üflüyorum işte berçemlerim uzundu alev aldı bulursam gösterecem dfhj
Ben 😂
Doğum günün kutlu olsun mutlu yıllar dilerim 🥳🥳
Ne güzel sitece seni kıskandık seni 🤪
Kendim üflüyorum çocuklar şarkı söylüyor. Dans ediyorlar bir alkış bir tufan oluyor birseyler iste.
Popkek üstüne tek mum koyuyorum, yalnızım doğum günlerimde
Oğlum fırsat vermiyor mumlar için… Bi seferle kesmiyor ama yakıp yakıp tekrar üflüyor…
Ben üfledim 4 gün önce :D
5 gün önce ben üfleyemedim 🤣
Oha aramızda bir gün mü var 😄
Evet bir gün büyüğüm bana abi diyeceksin bundan sonra ufaklık 🤔
Ahshs yaş olarak büyüksün zaten güne gelene kadar 😄 ama abi abla hitaplarını pek sevmiyorum ben moruk diyeyim shxhdh
Ben de sana velet derim :D
Ahshs abart abart o kadar da minik değiliz 😄
Ben moruksam sen de veletsin :D
https://www.youtube.com/watch?v=wLlut9sqkR0
33 oldum be ne birey 😄
birey derken :D ooo çok büyümüşsün koca kız olmuşsun sen :o
aşırı sevimli bir an bence. ben genelde arkadaşlarımla kutladığım için masadaki kız arkadaşlar dilek tutup benden önce atlayıp üflüyorlar:))
Son on yıldır hiç pasta mum uflemedim
Kuzey Tekinoğlu gibi elimle söndürüyorum
Jimm Carey mgmgmgm
Severiz özellikle Maske filmini
Hepsi çok iyi Truman Show severim ben
ACE Venture, canım ile Avanak, Aman Tanrım (Bruce Almighty), Lair Lair genelde adamın filmleri güzel oluyor zaten
Evet bende çok seviyorum
Kutlamam genelde
Ben de kutlamıyorum yeğenler pasta yesin diye kutluyorum resmen 🤣
ahhaha kardeşim üfler benden önce
Kutlamıyorum
Mum üflemiyorum
Ben😆
Şanslısın o zaman 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?