Bugün erkekleri anlamaya çalışıyorum. Sizce de haklimiyim?

Bu devirde erkek olmak kadın olmaktan daha zor. Ne yapsalar eksik görülüyo herseyleri. Ailesi için herseyini feda ediyor erkekler hatta gencliklerini sagliklarini bile. Cunku sürekli calismak zorundalar. Yaramazlik yapan çocuğuna kızsa vahşi deriz kizmasa ilgisiz deriz. Esinin çalışmasına izin vermese geri kafalı, izin verse asalak deniyo. Annesini dinlese ana kuzusu, eşini dinlese kılıbık diyoruz. Herseye rağmen yaptıkları gorulmese de bize sahip çıkan, değer veren iyi bir insan olmaya çalışan bize hayatını adayan tüm adam gibi adamlara selam olsun 😍

Bugün erkekleri anlamaya çalışıyorum. Sizce de haklimiyim?
Cevapla