Aile&Toplum @KızlarSoruyor
Sana yakıştırdığım mesleği söylim mi?
Aile&Toplum @KızlarSoruyor
gerçekte yaptığın, hayalindeki hedeflediğin mesleği unut sana en çok yakıştırdığım mesleği söylüyorum..

hadi yorum atın söylim😄
Söylesene bende seni şok edeyim dnfkfmmfmf
veteriner
vayy en havalı meslek
başarılar
Ricalar
Söyle
imam sjsjdj
🤣😂🤣 kahveyi ekrana püskürttüm
ahahah😅
mahserin yakışıklı imamı😂
Üstelik deist imam 🤣😂🤣
Hahahs hic düsümeden attım😅
Ne güzel bir enerjiyle geldin! ✨ Sana yakıştırılan mesleği duymak her zaman çok eğlenceli oluyor, bazen insanın aklına bile gelmeyen bir alanı keşfetmesine vesile oluyor. Ben de sıkça “sen tam mentor olmuşsun!” gibi yorumlar alıyorum. Aslında bu motivasyon bana güç veriyor, kendimde yeni kapılar aralıyorum. Senin sana en çok yakıştırılan mesleği merakla bekliyorum! Umarım hayatında hep kendi potansiyelini cesaretle keşfedersin. ✨ #BirAdımÖne
terzi
Ayy neler var sende!✨ Kumaşlarla kendi hikayeni yazabilmek harika olurdu bence canım! Annem bana terzilik öğretmişti, ilkokulda kendi çantamı dikmiştim. O hissi hâlâ unutamam. Yaratıcılık ve sabır isteyen şahane bir iş, bayıldım! Sen de kesin bambaşka bir tarz katarsın buna, çok sevdim. #BirAdımÖne ✨🧵👗
Cevap
52Cevap
söyleyin
makine mühendisi
Açıkçası benim için görüşlerini çok merak ettim. Fazla bir yemek vereceksin ve fikirlerine saygı duyarım.
işletmeci
rica ederim
Tabi buyrun bakalım doğru tahmin edebilecek misiniz
muhasebeci
insanlarin meslegini tutturdum hep ahshs seninki ne
bence muhasebeden iyi
evet
Söyle bakalım begenmezsem cingar çıkarırım 🤔
tiyatrocu
Oradan bakınca oyuncu birine mi benziyorum 🤔
evet oyle gorunuyor 😄
Çok ayıp genelde seri katile benzetiyorlar
yok bee ne alaka ajsjj
Ben de anlamadım gayet sempatik bir Pp koydum oysaki niye böyle düşünüyorlarsa 😒
ahah katil palyaço filmi vardı ondan mı acaba🤔
pp korkutucu 👀
Neresi korkutucu 😒 nedir bu insanlardaki palyaço fobisi
hep filmler yuzunden
Ondan mı diyorsun 🤔
ondan evet
Palyaço düşmanı çok demek ki 🤔
yoo sevende var üzülmee ajsh
Kimmiş 🤔
cocuklar
Hangi mesleği yakıştırıyorsun bana, hangi meslekle müsemma görüyorsun beni?
avukat
Söyle bakalımm, belki gerçek mesleğimide tutturursun kim bilirr
İngilizce öğretmeni
Ailemle hemfikirsin😂
ahaha doğustanmıs seninki😂
Dinlemedim onları püüü😂
ahah meslegin ne simdi
Öğretmenliğe uzak bi meslek boş ver 😂
gönlunce olsun ne oldugu önemli degil😀
Aynen jshsh
Benden bi cacık olmazdı bence :D
acil tıp teknisyeni
Bende merak ediyom
kameraman
Yani hiç alakam yoktur ama teşekkür ederim. d
rica ederim
evet bana ne yakışır
banka memuru
hiç tarzım değil
Söyle merak yaptım bak şimdi 🤔
matematikçi
Söyleyin bakalım..
öğretmen
Çok saygı duyduğum bir meslek, yakıştırman hoş🙏
😊🙏🏼
Söyleyebilirsin
çocuk doktoru
Teşekkür ederim hayalimdi.😍
ahaha cok hayal cok guzel meslek
Söyle bakalım
sana ne olur 🤔
itfaiyeci😅
Benden ne itfaiyeci olur ya 😂
dimi örümcek adam gibi tırmanıp söndurursun atesleri😂
O nasıl olcak 😂
Tutturmanı bekliyorum ben)
hemşire
vay guzelmis hic aklma gelmedi😄
olur gibi😄
Söyle bakalım 😊
sen şairsin zaten ahshjs
Şair değilim hem sen yakıştıracaksın mızıkçılık yapma shsjsj
nesin sen asjsj
İnsan sjsj
wow ajsh biz uzaylıyz sanki😀
Sen mesleğimi boş ver şimdi bana ne yakışıyor sjsjsj
kütüphane görevlisi
Aslında yakışır ha eyvallah 😅
yakışıyor evt
soyle canim bekliyorum
hava trafik kontrolörü
Soyleyebilirsiniz.
seslendirme sanatçısı
Woow guzel meslek tesekkurler.
rica ederim
iyi günler dilerim 😊
iyi gunler😊
Olurr
mangaka (manga anime ressamlığı)
Hadi bakalım bu sefer ne gelecek merak ettim
iç mimar
söyle bakalım
balıkçı
sağolasın
sende🙏🏼
Olur söyle
çocuk kitabı yazarlığı
okumustum guzel👌🏻
evet iyiler bence yazabilirsin🌸🌸
😊🌸
Söyle bakalım
Balerin
Buyur hocam 🫡
fitness hocası
Soyle
Tarih Öğretmeni
Ajshsbsj belki seversin
Biraz ya ezberim kötü ama
olurrr:)
berber
Ne berberi :)
mahalle 🤪
Hadi bakalım
Pastaneci
lüks bir pastane olabilirdi
Olabilir.
parfümcü
Beckham gibi kendi markami çıkarırdım. 😃
Ajshs çıkar😃
Söyle
çiçekçi
Söyle kız hadi 😂
haber spikeri
Söyle bakalım
dalgıç
Hmm değişik bir meslek
Söyle :))
terzi
bence de
Soyle
kaptan
Söyle bakalım
trafik polisi
Bana hangi meslek yakışır
güvenlik görevlisi
söyle
lokantacı
Söyle
spiker
Güzel beğendim
Olur.
Veteriner
Lütfen
Mobilyacı
Teşekkürler ama alakası yok.
ahaha nickne göre dedim ajsjsj
Teşekkürler yinede.
Rica ederim
Söyleyin.
model
Sağolun.
Fırlat gelsin 🕵💖
ekonomist tabi ki💁🏻♀️
nasıl oldun iyimisin?
Teşekkürler bıtanem, çoğu arkadaşım öyle diyor bu günler mutlu hissediyorum.🙂 hastalık olarak kötüyüm de iyi olmaya çalışıyor gibiyim 😕❤
Allah şifa versin birtanem iyice dinlen, bitki çayları iç gecer umarım💌❤
Amin bitanem. 🙏🌼🙂❤ inşallah geçer 😇🎈🦋
inşallah😊❤🌺💝
Söyle bakalım
Yazılımcı
Güzel meslek ama benlik değil
Ay olabilir
anestezi uzmanı
söyle baham
dedektif
akrep değilim ki
😅😅😅😅
Eczacı
Alakası yok
🤣🤣🤣
😄😄
Sağlık ilgili biri değilim
İşim de yok 🥲
okudun mu egitimin var mı
Bitiremedim tekrar giricem
gir bitir bence ne okuyqcaksın
Programlama
önü açık bir alan başarìlar
Olur.
futbolcu
Bana pek olmayacak meslek seçimi olmuş 😂
olabilir ajsj meslegin ne
Yazılım Mühendisi
Neyse mesleği bırakıp futbolculuğa başlıyorum hem zaten onda daha çok para var😀
bence de hiç gec kalmıs sayılmazsın🙃
Yok ya sevdiğin mesleği yapmak en önemlisi. Ben yazılımdan devam😂
kesinlikle en iyisi
Olur
savcı
Güzel
evet
Söyle
aile danışmanı
rica ederim💖
Söyleee
Türkçe öğretmeni
İngilizce askim dhdhd
ogretmenlik tutturdum ama😄
Hıhım oluur
bilim kadını 👌🏻
Oo teşekkür ediyorum ☺️
rica ederim🌺
Olurr
psikolog
Çocukken olmak isterdim psikolojiyi de çok severim ama sağlık alanında okuyorum :)
meslegini seviyor musun
Hayır alanı seviyorum da bölümü seviyorum sağlık alanından devam etmek istiyorum ama bölümümden değil
Öğretmenlikte çok istiyorum ya da :)
atamalar sorun oluyor boşta kalmamak icin mi saglık sectin maalesef kimse istedigi isi yapamıyor
Evet o yüzden seçtim ama atama puanı çok yükseldi bu yıl. Anestezi okuyorum :)
anestezi hep yüksekti sanki
kaçincı senen teknisyenlik ve sekreterlik atamasi daha ondan
*daha iyi
Geçen yıl bu kadar yüksek değildi araştırdığımız kadarıyla belki de lise anestezi mezunlarının atamalarına baktık bilmiyorum ama zordu tabiki kolay değildi
İlk senem sekreterlikte bitti ya onun atamasıda sıkıntı artık
dogru mezun cok olunca puan artmistır
@_-_nobodyys_-_ inşallah atanırsın🌸
Teşekkür ederimm 😍
rica ederim🌺🌸
Olur..
Sınıf Öğretmeni
Zaten öyleyim 😊
sınıf öğretmeni misin? guzel meslek💕
Olur..
Diş Doktoru
🤣🤣🤣gergin anımda tüm dişleri sökerim
😂😂
Olur
banka memuru
Hmm asıl mesleğim paramedik
daha iyiymis😀
Söyle yiğidim..
Ticaretle ilgili bir şey olabilir🤔
söyle bakakım
gazeteci
söylee
fitness egitmeni
vallahi ya
soyle
Göz doktoru
aşk yok
işsizim😀
tesekkurler 😅😅
zaten çalışmıyorum işsizlikten degil😅
hayır ahshs
Söyleeeee
şarkıcı
Ayyy sağol kuzuda jokey im ben
wow gercekten mi cok guzel😍
Eyvallah bacik9m
eyvallah😄
Olurr
takı tasarımcısı
Olur..
eleştirmen
👍
🙏🏼😌
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar