Boşanmak istiyorum yardımcı olur musunuz bana?

Boşanmak istiyorum ama süreçten çok korkuyorum. Eşimin böyle bir düşüncede olduğumdan haberi yok. 28 yaşındayım 4 yıllık evliyiz. Ben artık mutlu değilim. Ne yapsak beni mutlu etmiyor. Ve hep insanlardan maddi anlamda geride kaldığımızı görüyorum. Evlenmeden önce daha çok imkanım vardı herşeye şimdi ise yok ev kira araba borçla alındı. Eşim ailesine çok düşkün ailesi manipülatif insanlar ve çok fakirler duygu sömürüsü ile yaptıramayacakları hiç bişey yok. Fındıkları ayrı bi dert. Babamın evinde çok rahattım. Şimdi maddi sıkıntılar yaşıyorum. Mutsuzum eşimi de mutsuz ediyorum o da beni. Bazı şeyler bana art lüx olmaya başladı. Boşandıktan sonraki süreç beni çok korkutuyo. Ailemin tepkisi üzüntüsü, aileme karşı bakış açıları vs. Hiç bi yerde eskisi gibi kabul görmeyeceğim belki bunlar çok üzüyo ve yıpratıyo beni. Benim durumumda olan ya da bu süreçten geçmiş olan insanlar bana yardımcı olabilir mi

Boşanmak istiyorum yardımcı olur musunuz bana?
Cevapla