Ablamlar beni aralarına almıyor, beni sevmiyorlar mıdır?

İkisi de 40lı yaşlarında bu arada. Benim hiç arkadaşım yok tek başıma bişey de yapasım gelmiyor ikisi hep birlikte geziyorlar alışverişe falan gidiyorlar hiç bana sen de gel demiyorlar gidip gezdikten sonra arayıp şuraya şuraya gittik şunları yaptık diyorlar sevmiyorlar mı beni
Ablamlar beni aralarına almıyor, beni sevmiyorlar mıdır?
Cevapla