Ben iki çocuk annesiyim, eşimle evleneli 9 yıl oluyor ve ufak tefek şeyler dışında sorunsuz br evliliğimiz var. Zaten severek evlendik.
Eşimin en yakın arkadaşı, aynı zamanda da iş ortağı. Onun eşi de benim arkadaşım yani sonradan tanıştık ama iyi bir aile sevdiğimiz kişiler ve sık sık birlikte vakit geçiriyoruz. Hiç böyle bir şey beklemiyordum ama bir hafta önce eşim işe çıktığında arkadaşı geldi. Ben dedim işte eşim çıktı çoktan diye biliyorum seninle konuşmak istiyorum dedi merak ettim bana benden çok hoşlandığını karısını sevmediğini beni çok beğendiğini söyledi elim ayağım titredi bağırmak kızmak geldi içimden ama ben tam evden kovacakken üzerime yürüdü ve beni zorla öpüp elledi. Ben bağırdım git buradan diye ve bir haftadır sürekli bana mesaj atıyor ben seni seviyorum senin kocan bir sünepe o seni haketmiyor diyor. Ne yapacağım ben eşime söylesem çok büyük olay ama sürekli de gördüğüm adam çok kafam karışık iki arada bir derede kaldım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, yaşadığın durum gerçekten çok zor ve bir o kadar da sarsıcı 😔. Öncelikle suçlu olan kesinlikle sen değilsin, bu senin hiç kabahatin değil ve böyle bir şeye asla maruz kalmamalıydın. İçinde biriken korku, öfke ve suçluluk duygusunu tahmin edebiliyorum. Tüm hislerini yaşaman çok doğal. Güvende hissetmen çok önemli, o kişiden uzak durmaya ve yalnız kalmamaya çalışmanı öneririm 🛡️.
Eşinle dürüstçe konuşman ilişkine iyi gelecektir, paylaşmak seni hafifletir. Unutma, suçlu olan sensin diye saklama ihtiyacı hissetmemelisin. Böyle bir adamın hayatınızda olması sizi daha da zor durumda bırakır. Eşinin dostuna güvenmemeli, seni ve sınırlarını korumalı. Bir de yasal anlamda da destek alman gerekirse bunu ihmal etme. Ben senin yanındayım, bir gün konuşmak istersen buradayım 🧡. Kendine iyi bak ve unutma, asla yalnız değilsin 🙏🏻.