Kuyruk acısı olan kadınların her gördüğüne saldırması normal mi?

İlişkilerin de aldatılan, kullanılan ve bir köşeye atılan kadınlar neden her gördüğü erkeğe saldırıp feminist bir şekilde üstünlük kurmaya çalışıyor? Anlamıyorum demeyi çok isterdim ama bazılarının bu davranışını gördüğüm zaman hemcinslerime hak veriyorum iyi ki aldatıp bırakıp gitmişler falan diye yorumlayabiliyorum bir kadın gerçekten iyi ve sevilmeyi hakediyor ise kimse o kadını zaten bırakmaz. Sizin bu konu hakkında ki görüşleriniz nedir?
Kuyruk acısı olan kadınların her gördüğüne saldırması normal mi?
Cevapla