Sizce de Türkiye'de feminizm çok yanlış anlaşılmıyor mu?

Türk kadınları feminizmi tamamen erkeklerin köle olması gibi görüyor. 8 Mart 'ta filan açılan iğrenç pankartlardan bahsetmiyorum bile. Feminizm kadın haklarını savunmuyor mu? Kadını yüceltmiyor ki sadece ezdirmemeye çalışıyor bildiğim kadarıyla. Acaba şey mi oldu? Hani sonradan görme insanlara para yaramıyor ya karakterleri iğrenç bir şeye dönüşüyor işte Türk kadınlarına da öyle bir şey mi oldu acaba bir iki hak verilince kendilerini bir şey mi zannettiler?

Sizce de Türkiye'de feminizm çok yanlış anlaşılmıyor mu?
Cevapla