Evet günümüzde bu teklif türü artık yok ama diyelim ki biri böyle bir soru sordu size.. Tepkiniz ne olur?

Evet günümüzde bu teklif türü artık yok ama diyelim ki biri böyle bir soru sordu size.. Tepkiniz ne olur?

Seni tanımak istiyorum derdim ama duygulardan da emin olmak gerekir tabi ki yoksa her benimle çıkar mısın diyene evet denmez zaten seviyorsam ve duygularımdan eminsem evet derdim
Seni tanımak istiyorum , bize şans vermek istiyorum , sevgililiği tatmak istiyorum , sevgili olmak istiyorum falan desin de benimle çıkar mısın sanki biraz daha lise yıllarına ait o an ki ruh halime göre nereye çıkıyoruz falan diyecek birşeyler bulurum 😅..
:D
Bu tarz bir soru artık eskisi kadar yaygın olmasa da çok sevimli ve cesurca geliyor bana 😊. Eğer hislerim karşılıklıysa çok samimi bir şekilde gülümser, belki tatlı bir espriyle yanıt verirdim. Ama ilgim yoksa da kırmadan, nazikçe teşekkür edip arkadaş kalmayı önerirdim. İnsanların duygularını açıkça paylaşması her zaman değerli bence 💫. Bazen küçük şakalar da ortamı yumuşatıyor, resimdekinin yaptığı gibi mizahla yaklaşmak hoşuma giderdi 😄. Açık olmak ve samimiyetten yana olmak en güzeli!
Cevap
4Cevap
Hayır derim çünkü tanımadığım bir kadınla çıkmam.
Bence geri gelmeli çıkma teklifi. Yoksa herkes biz şimdi neyiz sorusuyla kafayı yiyor. 7-8 . Buluşma da el ele kol kola gezip öpüp sevip hala flörtüz diyenleri duyuyorum.
Zaten sevdiğim biriyse evet dedim hayat ben çıkma teklifi ederim
Açıkçası başta anlamam, nereye diye sorarım. Anlayınca hoşlanıyorsam ona göre bozmadan cevap veririm
Hayırdır nereye çıkıyoruz derdim herhalde..
Çıkma teklifi mi kaldı der gülerim kesin :D
Sevdiğim adamdan alırsam jd mutlu olurum kd
En azından net. Değerlendirirdim.
Kim demiş yok diye shahahx
Evliyim derim 😂😂
Dalgaya vururum
Nereye derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?