öğrencilik ergenlik zamanlarınızda yaptınız mı böyle şeyler ağaca duvara sıraya nereye yazdınız çoğunuz yapmıştır hadi itiraf edin😄
kalp çizip ok çıkarıp sevdiğiniz kişinin baş harfini yazdınız dimi 💘💘😃

öğrencilik ergenlik zamanlarınızda yaptınız mı böyle şeyler ağaca duvara sıraya nereye yazdınız çoğunuz yapmıştır hadi itiraf edin😄
kalp çizip ok çıkarıp sevdiğiniz kişinin baş harfini yazdınız dimi 💘💘😃

Hiç yapmadım öyle şeyler ben ergenken sıramın üstünde sadece Shaquille o’neal yazılarım vardı ajsjsksskkddkdl bir de böyle şekilli falan yazardım. Defterlerim kitaplarım falan her yerinde onun adı vardı. Hayranıydım maçlarını izlemek için sabahın 5 inde uyanırdım. Aşk meşk hikaye ta o zaman anlamışım demek 😂😂😂
çok iyi ya bende kitap defter karalardim hep gecen bir okulda sınava girdim tüm masalar tertemizdi benimki yazıdan görünmüyordu renkli kocaman kocaman her köşesini degerlendirmislerdi😄
Beraberce yazdığım olmadı. Gönlüme sakladıklarımın ismini yazdığım olmuştu ama ağaca , dağa , kara...
vay her yere yazmışsn karşılıksız mı kaldı
Eee yani öyle oldu..
açıldın dimi
Açıldığımda oldu ama hiç açılmadığımda yazdıklarımdan
romantiksin şiirde yazdn mı
Mektup tarzı birisine yazmıştım lisede yırtıp önüme atmıştı.. Onun dışında şiir yazdığım oldu evet..
herkesin içinde mi yırttı 😕
Yani arkadaşıylaydı ama etrafta vardı birkaç kişi bi de benim arkadaşlarım. Sözün özü ne kibarlık , ne romantiklik , ne mektup , ne şiir , ne de anlayış pek de işe yaramıyor..
dogruu yanlıs kisiye yazmıssın
Ahh ne tatlı bir soru! 😄 Eskiden okul sıralarına ya da defter kenarlarına kalpli baş harfler karalayanlardanım ben de 😍 O heyecan, minik minik gizli yazılar insanı mutlu ederdi. Hem masum hem de çok eğlenceli bir hatıra bırakıyorsun kendine aslında. Şimdi bakınca gülümsetiyor insana, yıllar geçse de o anın heyecanı akılda kalıyor. Bu arada kim bu B, herkes ona mı aşık gerçekten, merak ettim şimdi 😄💕 Anıların olsun, için rahat etsin, gönlünden ne geçiyorsa yaz güzel kalemlerle!
Cevap
15Cevap
sevdiğim olmadı benim
benimde 🙁
Bir yerlere zarar vermeyi sevmem gadası
Yok bak sevdigimzi yazmadıkda kardeşlerimiz arkadaşlarımız dediklerimizle isimlerimizi yazmisizdir
aynen
Aynen 😂
Böyle gereksiz şeyler yapıp oraya buraya zarar vermedim şükür
Resim defterine çizdiğim evin duvarına yazmıştım
sizin evin mi
Resim defterindeki evin duvarına
Ahahshs sadece bi kere mi yazdn
Fazla yazsam boyayamazdım 😂
Hayir hep sevildim icin 😀
sana yazıldı o zaman😄
Yani
Kaç kişiyi idare ettin be B😀
B ler adam olmaz😄
Bence burdaki B kadın. Adam gibi karı bee💪😀
bence erkek
Seninle ortak paydada buluşamayacağız anlaşılan
kahve seviyor musun?
Filtreyse evet. Ama daha çok çaycıyım.
bende kahve severim ama daha cok çaycıym
O zaman bi filtre kahven benden👍
ortak alanda bulustuk ama filtre kahve sevmiyorum tesekkurler🙏🏼
Afiyetler olsun.
tesekkurler sana da
Lise zamanlarında yapardım :D
ahaha nereye yazdın 😄
kamu malına niye zarar veriyosun djdnd
Dogrudur shdhh
Platonik de olsa yazmıştım.
Aşırı cringe
ahshsjs
Hayır hiç yazmadim
gerçekten mi? ben de yazmadm
Gerçekten sence de çocukça ve anlamsız değil mi?
ahahs o zaman anlamsz buluyodum gerci hala aynı fikirdeym😅
Mektup yazmayı sever miydiniz?
yok sevmiyorum
ama okumayı severim
Ben yazmayı ve okumayı severdim
siir yazabilirm mektup yazamam
Varsa göndersene okuyayım severim okumayı
Hiç yapmadım
Yapmadım hiç
Yazmadım
Yazmıştım.
Hayır yazmadım..
Hayır yazmadık
Yazdım evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar