Kişilik & Karakter Hiç kumsala isim yazdınız mı, isminiz yazıldı mı? MadagaskarAslanı Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 154 Yapay Zekaya Sor Gönül isterdi ki manitanın adını yazalım onun yerine yakın agamın ismini yazdım. 😃😃 Hiç kumsala isim yazdınız mı, isminiz yazıldı mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 19 kişi beğendi
u Hayatİstanbul77 Takip Et FenomenMaster Yaş: 49 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı. Evet kumsala eşim isimlerimizi yazmıştı. Ben çocuklarımın isimlerini yazmıştım ama deniz hemen sildi... 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. :D ben yakın arkadaşımın ismini yazmazdım herhalde sdfsd kendi adımı ya da sevgilimin adını yazardım.. 0 0 Yorumla
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı. Evet zamanında bu siteden birisi yazmıştı gadası 0 0 Yorumla
TatlıKızzzz34 Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Evet ömrümün en değerli varlıklarının ismini yazdım.. Benim adım da yazılmıştı tabi onu da unutmamak gerek.. 😅 1 0 Yorumla
MrsCanselll-_ Takip Et FenomenGuru Yaş: 24 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 933 cevap paylaştı. Valla hiç yapılmadı bana 😄 ayak izlerin mük hagshahs 😂 0 0 Yorumla
Doludoludolu Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Yazmadım yazmamda 😂💅 kendimi yazarım çok birini yazcaksam altın kumlar ile 😎😎 1 6 Yorumla MadagaskarAslanı +1 yıl Altın kum mu var kızım 😃 Yorumla Doludoludolu +1 yıl Yaptım oldu saaa ne be 😂 Yorumla MadagaskarAslanı +1 yıl Altınların vardı bitti mi 😃😃 Yorumla Doludoludolu +1 yıl Dolarlar eurolar gitti miii sarumanın babası aslan kral 😂💅 Yorumla MadagaskarAslanı +1 yıl Yok sarumanın üstüne kayıtlı 😃😃😃 Yorumla Doludoludolu +1 yıl Bkbga 😄 bye Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Kumsal yok bizim coğrafyada ya.. Kar yağarsa oraya çizerim ancak.. 😄 0 0 Yorumla
Şokagirenbimkasiyeri Takip Et Master Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Onu boş ver çocukken hoşlandığın çocuğun adını tebeşirle duvara yazdım sonra herifin biri gelip üzerine işemişti çocukluk tramvayım buda 0 0 Yorumla
PiLLy_BheBek Takip Et Master Yaş: 31 , eic 83% +1 yıl Evet yazılmıştı. Bari kalp içine almasaydin🤧 0 12 Yorumla MadagaskarAslanı +1 yıl Kalp değil o yuvarlak 😂😂 PiLLy_BheBek +1 yıl Gözlerime inanacağım 🥺😅 MadagaskarAslanı +1 yıl Kalp öyle olmaz 😂😂 PiLLy_BheBek +1 yıl Yuvarlak da öyle olmaz , 360° dönmesi lazımdı senin çizdiğin üsten basık alttan uzun kalp la bu bildiğin.. örnek bırakıyorum ♡ 😂 MadagaskarAslanı +1 yıl Su kuyusu bulan odun gibi titredi çizerken yuvarlak o la 😂😂😂 PiLLy_BheBek +1 yıl Tamam tamam öyle olsun Faruk♡Murat 🥂😂 MadagaskarAslanı +1 yıl Halen kadınları tercih ediyorum ayıp ama 😂😂😂😂 PiLLy_BheBek +1 yıl Aaa aşkolsundu arkadaşlık kalbi o 😅 aksi olsa kırmızı olurdu 😇 MadagaskarAslanı +1 yıl Bana bak adını yazarım yanında Ümmü Gülsüm yazarım kalbe alırım ona göre asjsjsjjd PiLLy_BheBek +1 yıl Zöhre~Ece yaz wqksdfk MadagaskarAslanı +1 yıl youtube.com/shorts/m_TdW_W12bg?si=e5KQRQTIksL4S0vn PiLLy_BheBek +1 yıl Zöhre göbek adım 🙆♀️
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı. Ben koşa koşa denize girmek dışında kumsalı kullanmıyorum shsjd 0 0 Yorumla
Ateşşlina Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 97% +1 yıl Yazan olmadı. Ben yazsamda ya sevdiğimi ya da kendi adımı yazarım 0 0 Yorumla
Wineandorange Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yazan çok oldu ya benim ismimi.. Ben yazmadım kimseninkini. 0 0 Yorumla
Gzz00 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Bunu hakedebilecek birine aşık olsaydım yazardım kalbime yazmışım kumsala yazmışım çok mu 😂 0 0 Yorumla
Manhesuss Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Hiç kumsala ayak bastın mı deyecen 😀 belki 2 belki 3 0 0 Yorumla
aselce Takip Et Xper 6 Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl İsmim yazıldı ama ben hiç kimsenin ismini yazmadım çünkü kimseyi o kadar çok sevmedim 0 0 Yorumla
ΙιΙιτh Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Ben hep başkasının ismini yazıp onu ne kadar sevdiğimi göstermeye çalıştım djdjsnxjsnxns 0 0 Yorumla
iSLaNDBaZaRr Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 999 cevap paylaştı. Kumsala Değilde genelde Gazinoda yerlere yazıp yaktılar ismimi 0 0 Yorumla
FeshiMüna Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. Arkadaşlarımın yazmıştım onlarda beni yazarlar jxbdjd 0 0 Yorumla
Manquer Takip Et Master Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Yazdık yazdılar karlara falan bitanem ismim.. falan filan güzeldi.. bende yeri apayrı 0 0 Yorumla
Blossom01 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Yazdim , her gittigimde birseyler yazmasam olmaz😅 0 0 Yorumla
teknisy34 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 60% +1 yıl kilyos sahilde yer kalmadı yazılacak, florya sahile hep suriyeliler yazıyor 0 0 Yorumla
MuhteşemGüneş Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Karların üstüne yazmıştım, resim çekmek için. 🤦♀️ 0 0 Yorumla
Jdhjdudjd Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Yazdım tam çekip sevgilime atacaken dalga sildi tekrar tekrar yazıp silince sinirlendim yazıp atmadım 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Ben yazdım ama Benim ki yazıldı mı bilmiyorum 0 0 Yorumla
agresifpanda69626 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. Deniz kabuğuyla yazdım 0 0 Yorumla
merkürkedisiii__ Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 96% +1 yıl Yok hiç yazılmadı ama yazılmasını isterdim :) 0 0 Yorumla
Suvenir Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı. Kendi adımı yazdım daha çok 😃 0 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı. Kar olur mu 0 0 Yorumla
s UykuHuzurr0o Takip Et Master Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Yazıldı yaşadık yaşadık onu da yaşadık 😂 0 0 Yorumla
lawyeratack Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Hayır ama düşüncesi bile oldukça romantik geldi 0 0 Yorumla
s Arag0rn Takip Et Master Yaş: 41 , eic 41% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Vardı yazan 😊 0 0 Yorumla
ProofStriker06 Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Evet 2009'da yapmıştım :)) 0 0 Yorumla
Zümra526 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Evet ikisi de 0 0 Yorumla
YoğurtluCikolataa Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 945 cevap paylaştı. Yok yav 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı. Yazmadım 0 0 Yorumla
19yaşındaergen Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 374 cevap paylaştı. yazdım 0 0 Yorumla
Ahh_kalbim Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 91% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 809 cevap paylaştı. Çoçukken 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Evet kumsala eşim isimlerimizi yazmıştı. Ben çocuklarımın isimlerini yazmıştım ama deniz hemen sildi...
:D ben yakın arkadaşımın ismini yazmazdım herhalde sdfsd kendi adımı ya da sevgilimin adını yazardım..
Evet zamanında bu siteden birisi yazmıştı gadası
Evet ömrümün en değerli varlıklarının ismini yazdım.. Benim adım da yazılmıştı tabi onu da unutmamak gerek.. 😅
Valla hiç yapılmadı bana 😄 ayak izlerin mük hagshahs 😂
Yazmadım yazmamda 😂💅 kendimi yazarım çok birini yazcaksam altın kumlar ile 😎😎
Altın kum mu var kızım 😃
Yaptım oldu saaa ne be 😂
Altınların vardı bitti mi 😃😃
Dolarlar eurolar gitti miii sarumanın babası aslan kral 😂💅
Yok sarumanın üstüne kayıtlı 😃😃😃
Bkbga 😄 bye
Kumsal yok bizim coğrafyada ya.. Kar yağarsa oraya çizerim ancak.. 😄
Onu boş ver çocukken hoşlandığın çocuğun adını tebeşirle duvara yazdım sonra herifin biri gelip üzerine işemişti çocukluk tramvayım buda
Evet yazılmıştı. Bari kalp içine almasaydin🤧
Kalp değil o yuvarlak 😂😂
Gözlerime inanacağım 🥺😅
Kalp öyle olmaz 😂😂
Yuvarlak da öyle olmaz , 360° dönmesi lazımdı senin çizdiğin üsten basık alttan uzun kalp la bu bildiğin.. örnek bırakıyorum ♡ 😂
Su kuyusu bulan odun gibi titredi çizerken yuvarlak o la 😂😂😂
Tamam tamam öyle olsun
Faruk♡Murat 🥂😂
Halen kadınları tercih ediyorum ayıp ama 😂😂😂😂
Aaa aşkolsundu arkadaşlık kalbi o 😅 aksi olsa kırmızı olurdu 😇
Bana bak adını yazarım yanında Ümmü Gülsüm yazarım kalbe alırım ona göre asjsjsjjd
Zöhre~Ece yaz wqksdfk
youtube.com/shorts/m_TdW_W12bg?si=e5KQRQTIksL4S0vn
Zöhre göbek adım 🙆♀️
Ben koşa koşa denize girmek dışında kumsalı kullanmıyorum shsjd
Yazan olmadı. Ben yazsamda ya sevdiğimi ya da kendi adımı yazarım
Yazan çok oldu ya benim ismimi.. Ben yazmadım kimseninkini.
Bunu hakedebilecek birine aşık olsaydım yazardım kalbime yazmışım kumsala yazmışım çok mu 😂
Hiç kumsala ayak bastın mı deyecen 😀 belki 2 belki 3
İsmim yazıldı ama ben hiç kimsenin ismini yazmadım çünkü kimseyi o kadar çok sevmedim
Ben hep başkasının ismini yazıp onu ne kadar sevdiğimi göstermeye çalıştım djdjsnxjsnxns
Kumsala Değilde genelde Gazinoda yerlere yazıp yaktılar ismimi
Arkadaşlarımın yazmıştım onlarda beni yazarlar jxbdjd
Yazdık yazdılar karlara falan bitanem ismim.. falan filan güzeldi.. bende yeri apayrı
Yazdim , her gittigimde birseyler yazmasam olmaz😅
kilyos sahilde yer kalmadı yazılacak, florya sahile hep suriyeliler yazıyor
Karların üstüne yazmıştım, resim çekmek için. 🤦♀️
Var ya adını dağlara yazarım
Kendi ismimi yazıyorum genelde 😄
Yazdım tam çekip sevgilime atacaken dalga sildi tekrar tekrar yazıp silince sinirlendim yazıp atmadım
Hiç yazanımız olmadı 🥲
Evet çok şeyler yazmıştım
Ben yazdım ama Benim ki yazıldı mı bilmiyorum
Yazmadım yazmadilar da
Yazdım kendi adımı
Annem yazmıştı dnsjxj
Deniz kabuğuyla yazdım
Yazmadım, yazılmadım.
Bu kliseyi yapmasak olmaz🤣
Yok hiç yazılmadı ama yazılmasını isterdim :)
Yazmadım ve yazılmadı.
Manita olunca yazarım artık
Hayır ikisi de maalesef hshsjs 😄
Kendi adımı yazmıştım😂
Ben kendi ismimi yazıyorum hep shsh
Kendi adımı yazdım daha çok 😃
Kar olur mu
İkisi de yok 😂
Uzaylı miyim ben 😂
Yazıldı yaşadık yaşadık onu da yaşadık 😂
Hayır ama düşüncesi bile oldukça romantik geldi
Yazdım da , yazıldı da
Vardı yazan 😊
Yazdım oda mutlu oldu sjejnsks
Evet 2009'da yapmıştım :))
Yioooo😂😂
Ben hiç yazmadım da bakalım
42 numara ayakkabı da ne hoş durmuş 🤣🤣
Nerdeee 😂
Evet ikisi de
Yok yav
Yazmadım
yazdım
Çoçukken
Hayır yazmadım da yazılmadı da
Yazdım bu yaz