Sevgilimin ailesiyle görüşmek istemediğim için kavga ettik?

Sevgilimle 5 senedir beraberiz yani liseden beri güzel bir ilişkimiz var ailelerimiz de biliyor ce tanışıyor. ailesi de iyi insanlar ama ben bir araya gelmekten çok hoşlanmıyorum çünkü aşırı ciddileşiyor her şey sanki evlenmek zorundayız ileride gibi vs vs bu yüzden de sevgilimle kavga ettik yaptığım yanlış ama soğuyorum ister istemez ne yapıcam

Sevgilimin ailesiyle görüşmek istemediğim için kavga ettik?
Cevapla