Karşınızda sizi terk eden , hayallerinizi yıkan kişiyi görseniz tepkiniz ne olurdu?

Karşınızda sizi terk eden , hayallerinizi yıkan kişiyi görseniz tepkiniz ne olurdu?

Nikah masasına oturduysam eğer yanımdaki adama aşık oldum demektir.. Bu yüzden beni terk eden kişiyi görsem de bir anlam ifade etmez.. Aksine evet derken daha coşkulu cevap veririm.. Etme bulma dünyası.. Herkes ne ekerse omu biçer.. Elbet yaşatdığını günün birinde o da yaşayacaktır..
Helal olsun sana meleğim 😘
😍❤️
Teşekkür ederim sevgilim.. 🥰
Kovarim.. boynuna atlayacak degilim
Cok tesekkurler 🙏
Rica ederim 👍
Böyle bir durumda insan gerçekten donakalabiliyor 🤷♂️. O acıyı ve şaşkınlığı içimde hissederdim ama yeni bir hayata adım atarken geçmişin beni etkilemesine izin vermezdim. Kalbini tamir ettiysen ve yanındaki insanı tüm kalbinle seçtiysen, geçmişin gölgesinden çıkmak en doğru yol 🦋. Hatta içinden “iyi ki bitti” diyerek derin bir nefes alır ve önüme bakardım. Unutma, şimdi mutluluğu hak ediyorsun! 💪✨
Cevap
2Cevap
Gözlerinin içine baka baka evetttt diye bağırıyor olurum gadası
Beni nikah masasına oturtturysa o kadın helal olsun derdim ve o kişiyi görmezden gelirdim
umrumda olmaz çokta fifi
Bakmazdim , sevdiğime bakardim
Anca filimlerde olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar