İnsanlara iyi niyetle ve paylaşımcı yaklaşıyorum, hiç bir menfaat beklemeden ama karşılığında aynı şey olmuyor. Ben keriz miyim?

Sıkıntı bende mi acaba? Eğitim aldım otizmli çocukların gelişimi konusunda 5-6 bin dolar harcadım. Diğer Ebeveyinlerle ücretsiz paylaşıyorum. Hatta bi kadına özel çok yardımcı oluyorum, özel müzik eğitim programı almış Rusya’dan çocuk için onu satmak istiyorum dedi, dedim acaba sen satmadan önce oğlum da bi dinlese belki faydası olur dedim, kem küm etti, satmak istiyorum dedi. Her gün beslenmesine kadar kontrol ettim onun çocuğunun, evde eğitimi konusunda dersler paylaştım. Çok kötü hissediyorum açıkçası. Kendimi Mal gibi hissediyorum?
İnsanlara iyi niyetle ve paylaşımcı yaklaşıyorum, hiç bir menfaat beklemeden ama karşılığında aynı şey olmuyor. Ben keriz miyim?
Cevapla