Eşimle boşanma aşamasındayim ve çok özlüyorum seni ne yapsam?

eşimle boşanma aşamasındayim nedenide hep herseyi ailesine yetiştiriyordu aramiz iyicene açıldı. Bende boşanma kararı almak zorunda kaldım çünkü hiç değişmiyordu. eşim ailesinjn yanında memlekette ve bıkar mesajları attım küfürlü dönüş geldi ailesi tarafından eşimin sesini bikere bile duyamadım sonrasinda. Bi yandan kızgınım kırgınim iftiralara uğraşım Bi yandan cok özlüyorum Bi yandan değişmeyeceğinide biliyorum. Ne yapsam bilemedim
Eşimle boşanma aşamasındayim ve çok özlüyorum seni ne yapsam?
Cevapla