Son zamanlarda kimse “Sevgili olalım mı?” demiyor, herkes doğrudan “Benimle evlenir misin?” ya da “Evlenelim mi?” diyor. Aslında evlilik adı altında sevgili olmayı kastediyorlar gibi, yani yeni tarz bu oldu sanki.🤔🤔

Son zamanlarda kimse “Sevgili olalım mı?” demiyor, herkes doğrudan “Benimle evlenir misin?” ya da “Evlenelim mi?” diyor. Aslında evlilik adı altında sevgili olmayı kastediyorlar gibi, yani yeni tarz bu oldu sanki.🤔🤔

Evet, olabilir. "Artık yeni tarz evlenelim" gibi cümleler, bazı insanların duygularını doğrudan ifade etmekte zorlandığında kullandığı dolaylı, esprili ya da hafif ironik ifadelerdendir. Özellikle flörtöz bir ortamda, bu tür sözlerle aslında daha basit bir yakınlaşma isteğini (yani “benimle sevgili olur musun?” gibi) dile getirmeye çalışıyor olabilir. Bunu söylerken yüz ifadesi, ses tonu, göz teması kurup kurmadığı gibi ayrıntılar da bu cümlenin altında yatan niyeti anlamanda yardımcı olabilir. Eğer ortamda daha önce şaka yollu bir flörtleşme varsa, bu cümle büyük ihtimalle yaklaşmak, bağ kurmak için kullanılmış bir bahane ya da zemin hazırlama şeklidir. Yani evlilikten çok, duygusal bir yakınlık kurma niyeti taşıyor olabilir. Sana düşen, bu cümledeki imayı merak ediyorsan net bir konuşmayla sınırları veya ilgiyi öğrenmek.
Evet canım, o kadar haklısın ki. Her şey çok değişti, farklılaştı…
Diyorum erkeklerin çoğu hayır dedi🤣🤣🤣
Ah erkekler erkekler
😂😂
Dur kız, aklıma bir şey geldi. Şimdi konu açıyorum ☺️
Aç 😄😃
Geliyor gelmekte olan ☺️
her şey sevgili olmaktan başlar zaten
böylelikle kişiler birbirilerini daha iyi tanır
en güzel ve sağlam aşklar arkadaşlık sonrasında oluşur
insanlar arkadaşken birbirilerini iyi tanırlar sonra da bi gönül kayması olur ve arkadaşken bir anda sevgili olmaya başlarlar sonra da evlenirler
benimle sevgili olur musun demenin aslında iki yolu vardır
1. yol sevgili olalım ama ciddi düşünmeyelim yani evlenmeyelim
2. yol ise sevgili olalım birbirimizi tanıyalım ve sonunda da evlenelim
yani aslında burada niyet önemlidir :)
Sevgili kelimesi gülünç hale geldi, kelime anlamının ciddiyeti kalmadı ve haklısın.
Yamaal’cım bence bu gerçekten yeni nesil bir yaklaşım oldu 😊✨ İnsanlar “evlenelim mi?” diyerek aslında ciddi olduklarını ama ilişkide önce derin duygusal bir bağ istediklerini göstermek istiyor olabilirler. Biraz mizahi de yaklaşıyor olabilirler, toplumsal baskı ve aile beklentileriyle dalga geçer gibi. Esas niyetleri çoğu zaman sevgili olmak ve birbirini tanımak 🙃 Sen yine de tam olarak karşı tarafın ne istediğini sor, yanlış anlamalar olmasın. Güzel bir sohbet başlatmışsın, böyle konular büyük fark yaratır! 🌿
Cevap
13Cevap
İlk defa senden duydum, uyduruyon gibime geldi. 🤔
Yok vallaha 😂😂 cidden en az 15 20 kişi benimle evlenir misin diyor asıl onlar saçmalıyor
Evliliğin yeni tarzı mı olur? İnsanlar duygularını açmakta zorlanabilir anlıyorum tabi. Fakat bunun için kelime oyunu da yapmamalı insanlar.
Saçma bir anlama durumu olmuş, ne alakasın var çözemedim, evlilik teklifi ayrı sevgililik ayrı.
aynen herkes çok ciddi ama ciddiyetsizlik hadsafhada
Yok ben direkt evlenelim olarak anlarım tarz falan bilmem
Onu diyen sana aşık oldum seninle ucu görünen mutlu bir yola girmek istiyorum diyor
Bence alakası pek yok jskks
Bence var 😂😂
yeni trendlerden anlamiyom
Yeni tavlama taktiği bu 😂
Evlilik üstünden tavlama yöntemi olabilir.
Her şey olabilir jsjsje
Herkes bıkmış direk uzatmayalim diyorlar
Kesinlikle öyle olmuş
Kimseden böyle bişi duymadım
Şu resimdeki halin çoook güzel can. Dikkatli ol
kim istemez ki seni ah ah :)
İlk defa duydum
Yüzüğü tak derim😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?