O günü hiç unutmuyorum. Konserde saati farketmemiştik ve otobüsü kaçırmıştık. 11 den sonra gelmiyor. Arkadaşım otostop çekelim demişti, asla kafama yatmadı ama daha fazla geç kalırsam evdeki babamın tepkisinden daha cazip geldi. Şuanki eşim durdu alkollüydü ama aldırmadık hepinizi bırakırım diyince enayi dedi arkadaşlarım sessizce işte kızları teker teker eve bıraktı en son ben kaldım benide eve bırakacak zannediyordum dağ kenarına götürüp bana tecavüz etti. Bunu aileme ve polise söylediğimde bana inanmadılar. Eve gidip hemen duş almıştım, polis için kanıt bitmiş orada. Babamda mahvetti beni bu saatte gelmek ne diye halimden anlamıştı kötü bir şey oldugunu ama cocugun plakasını almıştım ve polis bulunca flörtümdü kendi isteği ile arabaya bindi arkadaşlarını bıraktım flörtümle baş başa kaldım Tartıştık ve bu iftirayı atıyor.” Dedi ve babamlarda o adama inandı. Sonuç olarak evlendim.
Bana dediği şey alkollü olduğu, özür diledi üstüne hapse mi girseydim vb vb. Maddi olarak şuanda bana iyi ama tiksiniyorum kendisinden. Annesi zaten hiç çekilecek gibi değil. Hala tecavüz olayına inanmıyor iftiracı diyor bana. Babamlar yüzüme bakmıyor zaten. Evlatlıktan reddedildim. Bir tek eşim var hayatımda, o da hayatımı mahveden kişi. Dediği şey ise “hayatını mahvettim kabul ama hayatta seni asla yalnız bırakmicam.”
Nefret ettiğiniz bir insanın bu sözü size asla işlemiyor.
Bu bir intihar mektubuydu. Belki siz inanırsınız bana. Çünkü ben sahip olduğum her şeyi kaybettim. Ve bana bunu yapan ve bana inanmayan herkesten intikam almak istiyorum. Eğer ölümden sonra bir yaşam varsa, ruhumla hiçbirisini rahat bırakmayacağımdan emin olabilirsiniz. Bedenimin her zerresinden tiksiniyorum.
Lütfen yalandan dahi olsa bana inanın olur mu 🥺
Bana dediği şey alkollü olduğu, özür diledi üstüne hapse mi girseydim vb vb. Maddi olarak şuanda bana iyi ama tiksiniyorum kendisinden. Annesi zaten hiç çekilecek gibi değil. Hala tecavüz olayına inanmıyor iftiracı diyor bana. Babamlar yüzüme bakmıyor zaten. Evlatlıktan reddedildim. Bir tek eşim var hayatımda, o da hayatımı mahveden kişi. Dediği şey ise “hayatını mahvettim kabul ama hayatta seni asla yalnız bırakmicam.”
Nefret ettiğiniz bir insanın bu sözü size asla işlemiyor.
Bu bir intihar mektubuydu. Belki siz inanırsınız bana. Çünkü ben sahip olduğum her şeyi kaybettim. Ve bana bunu yapan ve bana inanmayan herkesten intikam almak istiyorum. Eğer ölümden sonra bir yaşam varsa, ruhumla hiçbirisini rahat bırakmayacağımdan emin olabilirsiniz. Bedenimin her zerresinden tiksiniyorum.
Lütfen yalandan dahi olsa bana inanın olur mu 🥺
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer