Lütfen yardımcı olur musunuz bu konu hakkında?

Beni çok seven biri var ama gerçekten her şeye rağmen gururunu yok saydı defalarca reddetmeme rağmen ailesiyle bile tanıştırmıştı hani. Ablası falanda beni çok sevmişti. O tıbbi laboratuvar teknikleri son sınıf ben mezundayım şu an. Benimle çok ciddi ve sevgisinden ne yapacağını bilmiyor son kez bulusalım dedi onu bile reddettim. Çünkü ailem zengin değilse kimseye vermeyecem diyor. Bende onu seviyorum bana kıymet değer vermesini biliyor. Ama ailem bu konu da katı tamam anlıyorum zengin olsun bizim gibi zor dönemler yaşama diyorlar ama ben bu kadar seveni nasıl bırakayım ki ben de seviyorum sizce ne yapmalıyım
Güncellemeler
1 yıl
Araya aylar girdi bugün yine konuştuk ama yine aynı cevabı verdiğim için hem kızdı hem de onun yanında olmadığım için biraz laf etti ve çok eminim ki bana aşırı kırgın o yüzden böyle ama son kez bitti sizce ne yapayım
Lütfen yardımcı olur musunuz bu konu hakkında?
Cevapla