Neden her erkek çocukken sebepsiz yere dayak yerdi?

Ben çok dayak yedim arkadaşlar bakkala giderken elim yüzüm düzgün saf bir çocuk olduğum için beni hep dövüyordular tanımadığım kişiler bide bazen öyle dövüyordular sanki kemiklerim kırılıyordu arkamda kimsede durmuyordu ne ailem ne bir arkadaş kimse hep tek başıma boş yere dayak yiyordum benim gibi geçmişi olan var mı

Neden her erkek çocukken sebepsiz yere dayak yerdi?
Cevapla