Selena'yı izlemeyen yoktur sanırım ordaki kötülüğün simgesi olan hades için üzüldüğünüz oldu mu?


Yüce honos taraf tutuyordu. Oysaki tarafsız olmak zorundaydı.
Ayrıca Selena iyilik perisiydi ama Kıvılcam'a kötülük yapıyordu. Kötüye kötülük yapmak, iyilik demek değildir.
@gavurmüminn @sevgilipanda Bu arkadaşlar daha bilgili.
Hiç üzülmedim. En çok Zülfikara üzülüyodum
Yalan yok bazen acıyodum 😂
😂😂
İnş gerçek hayattada hades gibileri tutmuyosundur 😂
Onu bende severim yahudi öldüren dimi 😂
Ne güzel işte 😂
Niye engellim ben yahudimiyim adolfu sevmim 😂
Adolf hitler yahudi öldürüyo kötü oluyo amerika rusyaya bişi demiyolar o kadar müslümanları bombalamasına rağmen
Eyw eyw 😄
Cevap
7Cevap
Üzülüyordum tabi. O Selena denilen kılkuyruk sürekli kötülükler peşindeydi. Hangisi İyilik Meleği belli değil 😡
Oldu vallaha adam hep yanlız kalıyordu aga be asddşlksdkaşsld
karantinaya girmişken selanaya tekrar başlayıp bitrme fikirleri çık aklımdan aslkasdkadklşasd
Ben afrodit vardı ona üzülüyordum pek salaktı shssb
Halbuki gerçekte hep iyiler yalnız kalıyor sadece ahanda böyle dizilerde kötüler yalnız kalıyor
Bence asil kötü olan selena'ydi
Hades candır haksızlık yapıldı boyuna
Hadesi adam gibi adamdır
yoo aksine iyi oluyor diye seviniyordum :D
:D :D çok yaşa
hapşu yüce honos :D
Hayır ama komik bulduğum oluyordu sjdjsjdskdjeu
Adami sevmezdim ne uzulcem yia
Hiç üzülmedim
İzlemezdim
üzülüyordum. Yüce Honos taraf tutuyordu
Hadesi severdim
ben o dönemde de küçük değildim ki :)
Hayır
Hayır
Hayır :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?