Birini özlerken içindeki boşluğu nasıl doldurmaya çalışırsın?

Birini özlerken içimde açılan o boşluk, sadece bir eksiklik değil ruhumun derinliklerinde yankılanan sessiz bir çığlık gibi. Doldurmaya çalışmak anlamsız çünkü o boşluk, sevginin ve kaybın iç içe geçtiği, varoluşumun bir parçası. Orada saklı kalan anılar, yaşanmamış hayaller ve söylenmemiş kelimeler var. O boşlukla yaşamak, hayatın en zor ama en gerçek sınavı beni hem kırıyor hem de olgunlaştırıyo Çünkü bazen en büyük güç, eksik olanı olduğu gibi kabul edebilmekte gizlidir
Birini özlerken içindeki boşluğu nasıl doldurmaya çalışırsın?
Cevapla