Güncellemeler
1 yıl
Sizi aldatmayacak birisi kimseyle işi olmayan evinden işine işinden evine giden birisi
Mesela size bir görücü geldi çocuk çok yakışıklı değil normal gelirli 35.000 kırk maaşı var ama çok efendi birisi alkolü yok kumar yok hiçbir kötü alışkanlığı yok kahveye gitmez halı sahaya gitmez başka kızları takip etmez sadece sizi sevecek birisi şiddete meyili değil kabul edermiydiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
kızlar paraya tipe bakar
O zaman çevremizde gördüğümüz çirkin ve 5 kuruş parası olmayan erkeklerin bu kadar güzel kızlarla beraber olması ve evlenmesini nasıl açıklıyorsun
Bir akrabamı görsenadam tip konusunda eksilerde yanındaki kadını görsen evliler şu anda para da yok yani manken gibi
Ederdim. Sevebiliceğim biriyse sevgi ne bilen biriyse vicdanı merhameti olan biriyse olur her türlü
Senin gibi kişiler umarım kalmıştır ben görücü usulü evleneceğim benim kendi bulduklarımdan bir şey çıkmadı aileme söyledim
İnşallah senin gibi biriyle tanışırım
Görücü usulünden korkmayın birinin aracı olması kötü bişey değil :D sizin de belli talepleriniz olsun kendinize göre Allah iyilerle karşılaştırsın diyelim
Allah razı olsun abla ailem halledecek bu işi ben dedim Baba çirkin olması önemli değil karaktei temiz birisi olsun dedim
Size güzel gelmesi de önemli aceleye getirmeyin. Evlenmek o kadar zor değil ama boşanmak çok zor...
Abla ben aldatılmak istemiyorum eşinin bana soğuk davranmasını istemiyorum beni sevsin istiyorum çirkin olabilir önemli değil sadece sevsin beni beni bırakmasın elimi tutsun bana sarılsın iyi ki varsın desin beni arasın sorsun mesaj atsın darlasın kısıtlasın
Trip atsın ben onun gönlünü almaya çalışayım Yeter ki bunlar olsun geri kalan önemli değil
Bana biraz naz yapsın aşırı hoşuma gider yani
E bunlar zamanla olucak şeyler. Bahsettiğin şeylerin olması için çirkin olmasına gerek yok ki gönlünce olsun her şey 🌺
Allah razı olsun abla çirkin olmasına gerek yok demiyorum çirkin de olabilir güzel de olsun fark etmez yani tip konusuna takılmıyorum diyorum çirkin de olabilir güzel de olabilir karakter sahibi olsun önemli olan bu
Kalbin ısınırsa güzel gelir ama harici sırf iyi diye isteme diyorum
Haklısın abla umarım mutlu olursun yolun açık olsun
Teşekkür ederim güzel dileklerin için senin de gönlünce olsun her şey.
İstemez misiniz çoğu
Görücü ne ya ilkellik
Ne alakası var dışarıda Kimin eli kimin cebinde belli değil erkekler ATM olarak kullanılıyor niyeti ciddi birisi yok dışarıda senin gibi 10 kişiyle konuşup flörtleşip de kendi onurumu şerefimin namusunu ayakları altına seremem aşık olup da evlenenleri görüyoruz ya aldatılıyorlar ya dayak yiyorlar
Sen git berkecanlarla günlük apartlarda takılırsın
Olmaz sıkıcı
Senin aradığın galiba sana dayak atacak dövecek birisi televizyonda Adalet arama lütfen çünkü sadece gülüyorum o haberlere
Elektrik almama bağlı
Sence?