Bu dediklerimi yaparsam yaşlanırsam pişman olur muyum?

Herkese merhaba bu benim için çok önemli bir soru lütfen 🙏 bana yardımcı olun. Toplum tarafından çok fazla hor görüldüm ve dışlandım en yakınlarıma derdimi anlattım arkadaş dediklerime güvendim en ufak bir aramız bozulduğu zaman onlara anlattığım şeyleri yüzüme vurup koz olarak kullandılar alay ettiler bu olay çok yakın zamanda oldu en yakınlarım hayatıma bile müdahale ettiler benı sürekli işleri düşünce aradılar bir mesajımı bile bazen sohbet arasında görmezden geldiler ben insanlara karşı çok önyargılıyım artık yakın zamanda yurt dışına gideceğim ömrümün sonuna kadar insanlarla resmi bir ilişki içinde olup samimiyeti kaldırmayı düşünüyorum en yakın hayatımdan çıkarmayacaklarım içinse evet/hayır/merhaba şeklinde kısa öz konuşmayı düşünüyorum sevdiğim birisi var oda benden hoşlanıyor ama başlamadan bitecek sanırım onuda hayatımdan silmeyi düşünüyorum başıma okadar kötü şeyler geldi ki insanlarla konuşmayı biraz aynı havayı bile solumak istemiyorum samimi olmak istemiyorum espiri yapmak gülmek istemiyorum çok fazla hainlik yaptılar çok korkuyorum artık

Bu dediklerimi yaparsam yaşlanırsam pişman olur muyum?
Cevapla