Taktik kasalım biraz sjdjs
Eve varınca beni ara, cüzdanımı çantana koyar mısınız:)
Taktik kasalım biraz sjdjs
Eve varınca beni ara, cüzdanımı çantana koyar mısınız:)
Canının sıkkın olduğunu farkedip kurduğu herhangi bir cümle olabilir canını sıkan bir şey mi oldu tarzı. Seven sevdiğini mutsuz görmeye dayanamaz çünkü senin hislerinle ilgilenmeyen seni sevmiyordur.
Güzel
Aklı fikri madde olan bizi bulmasın bi'zahmet 😂 maneviyat en önemlisi ya
Herkes ince düşünmektende anlamıyor, böyle düşünenler olduğunu bilmek güzel
Ya üzerine alınma da söylemezsem içimde kalır İnsanların genel problemi 3 5 kişiyle herkesi değerlendirmek herkes aynı değil ki
3-5 değil ya genel olarak iyilik kimseye yaramıyor hayat tecrübesi, deveye diken insana si.. derler ya o muhabbet
Haklısın ama konunun başka bir boyutu o ya dokunmadan sevmek de mümkün ama dokunmadan bağlanmak mümkün değil. İnsan sevginin en üst bağ seviyesini de yaşamak istiyorsa kurduğun son cümle haksızlık oluyor. Dokunmadan aşık olduğun kişi mesaj attığında kalbin hızlı atar mı atar ama ait olup aşık olduğun kişi yanındayken aklın durur ve ikisi kıyaslanamaz bile haa aşkı gir çıka indirgeyen hatunlar yok mu var onları da bi'zahmet insan sınıfından eleyin o kategoriye sokmayın 😂
Ben son yazdığımı mecazi olarak kullandım, dokunmak ya da dokunmamak konusunda bir şey diyemem bu iki kişi arasında olan bir şey
Sonradan farkettim ama ben bu şekilde açıklamak istedim sonuçta cümleyi gerçek anlamıyla kullanan da çok var. Eminim sen de kısmi olarak gerçek anlamını gözetmişsindir
Bence üzerine titremek. seni seviyorum demek. Derdini dert edinmek üsüyünce ceketini uzatmak. En sevdiği yiyeceği supriz olarak getirmek. Rahat hissetmesi için hizmet etmek. Mesela eşim üşüyorum dediği günlerde güzel bir bitki çayı yaparım. Her gün içmez sevmez. Motorla soğukta gelince üşür bazen. Yemekten sor a güzel bir bitki çayı yapar getiririm bunun gibi küçük şeyler aslında
Ne tatlı bir soru olmuş! 😊 Bence biri sana “Yemeğini yedin mi?” diye sorduğunda ya da üşür müsün diye ceketini uzattığında da o sihirli sözü içten içe söylüyor oluyor. 😍 Mesela bazen sadece saçını okşaması ya da eve vardığında mesaj at demesi bile seni düşündüğünü gösteriyor. Bu küçük ama içten hareketler bence “Seni seviyorum”un en doğal hali oluyor.🥰 Sen de böyle hareketlerle duygunu gösterebilirsin. Küçük detaylara dikkat etmek yeterli!
Cevap
1Cevap
iyi ki varsın.. sana güveniyorum
Onu diyen de genelde gidiyor
İlişkinin başında komik oluyor ya yemeğini yedin mi uyudun mu eve varınca beni ara bilmem ne.
İçten nasıl geliyorsa öyle davranılmalı
Yemeğini yedin mi, uyudun mu ne ya sjjsdj anne miyiz
O kadarı da bir tık abartı ya
karsi cinsin cok oldugu ortamda elini beline atmak, kaldirimda diğer tarafa cekip yoldan tarafa gecmek
Birinciyi ben istemsiz yapıyordum, demek ki içten sevmişiz zamanında dkdsj
“simay benim karim lan” anlamina gelen her davranis kisacasi. gecmis olsun yabanci yengeye artik bi dahaki ahshahhs
Elin gavuru anlamaz onu, tc kızının hakkını verelim biraz maço romantik tavırlardan bir bizimkiler hoşlanıyor tecrübeyle sabit djdj
dogru soze ne denir simdi ahshahs
Ceketini sahiplenmek de sayılıyordur umarım snjd
erkeğinin ceketini giymek isteyen kız seviyorum demese de olur ya
Kızın tokasını bileğine geçiren erkek de demese de olur 🫠 yeni kapandım çok yaşamadım o olayı smsmsd
Detayı okumadan eve varınca ara geçti aklımdan jsfd
Senin yokluğunu bile düşünmeye dayanamıyorum
Bak sen bak djdj
Telefonumu çantana koyar mısın?😂
Telefonumu ya da cüzdanımı ikiside geçerli ya sjsj
maç izlerken yazması
Hahaha
Favorilerini atar mısın bi...
Bide favorilere hep onu eklemişse..
Sen seviyorsun die aldim yaptm vs
İyi ki varsın
sen seversin diye yaptım aldım vs vs
Sana güveniyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?